Онлайн калкулатор на Lifetime Value (LTV)

Онлайн калкулатор на Lifetime Value (LTV)

Lifetime Value (LTV) — това е уникален показател, който позволява да погледнете в бъдещето на вашия бизнес и да оцените заинтересованост на вашите клиенти в покупката на стоки или услуги. Netpeak ви представа онлайн LTV-калкулатор.

Средна стойност на покупката на 1 купувач, $
от 0,01 до 100000,00
Среден брой покупки в годината на 1 купувач
от 1 до 10000
Стойност на рекламната кампания на месец, $
от 10 до 1000000
Брой купувачи на месец
от 1 до 100000
Среден процент надценка, %
от 1 до 100
Среден процент на купувачи, пазаруващи отново, %
от 0 до 100
Среден процент на намаленията (през годината), %
от 0 до 50
Разход за повторно привличане на клиент годишно, %
от 0 до 100
2015 2016 2017 2018 2019 2020
Приход от 1 купувач за 1 година, $ - - - - - -
Разходи за привличане на 1 купувач за 1 година, $ - - - - - -
Печалба от 1 купувач (приход минус разход), $ - - - - - -
Общ процент на върналите се купувачи, % - - - - - -
Очаквана печалба от 1 купувач за 1 година, $ - - - - - -
Процент от средната стойност на покупката с намалението, % - - - - - -
LTV на купувача за периода, $ - - - - - -

LTV за 6 години -

Колко пари печелите от един клиент за шест години. Не ви харесва? Изпратете ни запитване и ние ще направим бизнеса ви по-печеливш.

Изпрати заявка

Харесва ли ви калкулатора? Споделете го в социалните мрежи:

Подробно за LTV калкулатора от Netpeak

Lifetime Value калкулатор използва следните аспекти на вашия бизнес:

  • разходи за рекламната ви кампания на месец;
  • брой доведени купувачи на месец;
  • средна стойност на покупката на 1 купувач;
  • среден брой покупки на 1 клиент през годината;
  • среден марж на вашите стоки;
  • среден процент на върналите се купувачи;
  • среден процент на намеленията по всички стоки през годината.

С оглед на тези показатели, Lifetime Value калкулатор пресмята следните важни данни:

  • приход от един купувач през годината;
  • цената за привличане на един купувач за една година;
  • печалба от един купувач за една година (приход минус разход);
  • общ процент на върналите се купувачи;
  • очаквана печалба от един покупател за една година;
  • средна стойност на покупката за една година включая отстъпките;
  • Lifetime Value на купувача.

По този начин, вие имате възможност сами да си калкулирате Lifetime Value на средния си купувач и да погледнете в бъдещето на своя бизнес за да коригирате грешки или да стабилизирате правилни тенденции в развитието.

Loading...
Loading...
Loading...