Ефективност на рекламни кампании с помощта на анализ на телефонните обаждания

Lubomir Popov
SEMCamp Sofia
София, България
03.04.2014
PPC

В предверието на традиционната SEO Конференция 2014 се събрахме с колегите в Betahaus за да може заедно с разработчиците да изкоментираме въпросите относно измерване на офлайн активностите при наличие на онлайн рекламни кампании. Детайлно разгледахме възможност за анализ на телефонните обаждания в България, статичен и динамичен колтракинг, задълбочен уеб анализ и вземане на решения за разпределение на рекламните бюджета въз основа на анализа на телефонните обаждания дошли от всеки един рекламен канал.

Показах няколко реални примера от използването на колтракинг система Ringostat в България, какви грешки в бизнеса открихме с използването на системата и каква добавена стойност може да получим за бизнеса ни при анализ на телефонните обаждания.

1389

Презентация на доклада

Други доклади

Loading...
Loading...
Loading...

Този сайт използва "бисквитки" и други технологии за проследяване, за да ви помогне да навигирате и възможността ви да предоставяте обратна връзка, да анализирате използването на нашите продукти и услуги, да помагате в нашите рекламни и маркетингови усилия за по-добро удобство на потребителите.