Разширен код на Google Analytics за тагване на _openstat в Яндекс.Директ

Разширен код на Google Analytics за тагване на _openstat в Яндекс.Директ

При рекламиране в Яндекс.Директ често възниква проблемът с невъзможност в използването на автотагване на кампанията с помощта на _openstat. В резултат на това се налага ръчно тагване с помощта на utm-тагове. Тази модификация на скрипта позволява да се използва автоматично тагване на кампаниите в Яндекс.Директ с последващо проследяване в Google Analytics.

Алгоритъм за работа на скрипта:

  1. Взимаме стойността на тага _openstat.
  2. Декодираме го.
  3. Вмъкваме в кода на Google Analytics реда със стойностите на utm.

Как да се използва:

  1. Взимате кода отдолу.
  2. Променяте UA-XXXXX-X с ID на вашият сайт.
  3. Заменяте текущя код на GA в сайта с този.
  4. Не забравяме, че GA кодът трябва да се разполага преди затварящия head таг.
{ga-openstat-code}

Хареса ли ти разработката? Сподели я в социалните мрежи:

Loading...
Loading...
Loading...