PPC 2.0

Онлайн реклама

Онлайн реклама (PPC) — това е начин за привличане на целева аудитория от рекламни формати и превръщането и в клиенти на сайта. Онлайн реклама е най-гъвкавият инструмент в интернет маркетинга.


PPC: онлайн реклама

Вие създавате Вашия интернет проект (напр. корпоративен сайт, онлайн магазин, портал или сайт за услуги), с цел привличане на нови клиенти за бизнеса си. Но вашият сайт не се открива в интернет. РРС рекламирането е процес, включващ създаване на платени реклами, в резултати от търсенето или по други сайтове, като резултатът е да се привлекат целеви посетители към Вашия онлайн проект.

Сам по себе си сайта е безполезен ако на него няма целева аудитория за вашия бизнес.

PPC рекламирането Ви позволява да контролирате посетителите, които откриват бизнеса Ви. PPC Ви дава възможност да сте атрактивни към посетителите си от търсачките, социалните мрежи, търговски мрежи и други сайтове. Откакто 50% от потребителите търсят стоки и услуги с помощта на търсачките, то чрез PPC е възможно поставянето на реклами в резултатите от търсене, а това вече е приоритет на бизнеса.

Какво представлява онлайн рекламата?

3 основни предимства на онлайн рекламата:

  1. Рентабилност. PPC е един от най-ефективните инструменти в онлайн маркетинга.
  2. Насочено съобщение към вашата аудитория. Аудиторията, която ще намерите в търсачките или социалните мрежи, се състои от хора готови да купуват. PPC също така ви позволява да се съсредоточите върху конкретни сегменти от аудиторията.
  3. Непосредствени резултати. PPC рекламата дава възможност за бързо привличане на целева аудитория. Това дава възможност по-лесно да се реагира при намаления и сезонни продажби.

Как онлайн реклама подпомага SEO

Презентация [PPC 2.0]

Какво Ви предлагаме

1 начин на плащане на продукта [PPC 2.0]

2 Промотиране на мобилно приложение
  • Промотиране на мобилно приложение Рекламата на мобилно приложение позволява да се решат проблемите с връщането на потребителя в приложението, неговото задържане, привличането на нови потребители и конверсии в приложението.

Начин на плащане на продукта [PPC 2.0]

За ценообразуването

РРС с месечен абонамент е удобен и универсален метод за плащане. Препоръчваме този вариант при управление на малки и средни проекти.


Предимства на опцията «РРС с месечен абонамент»

  1. Лесно ценообразуване: за разлика от други възможности за плащане, тази опция не изисква необходимост от изучаване на допълнителна информация.
  2. Ясна връзка между комисиона на агенцията и рекламния бюджет.

За ценообразуването

PPC със заплащане на час — най-гъвкавият начин за заплащане в РРС. Препоръчваме този метод за заплащане при работа с големи проекти, както и за тези, които търсят изгоден модел за делегиране на неключови компетенции на бизнеса (в конкретен случай — PPC).


Предимства на опцията «PPC със заплащане на час»

  1. Заплащане само за похарчено от специалиста време — бюджетът на кампанията по никакъв начин не влияе върху стойността на услугите на агенцията.
  2. Подробна отчетност по проекта — фиксират се всички действия и време, похарчени от специалиста за рекламната кампания.
  3. Гъвкавост в работата със специалиста.

Какви рекламни платформи използваме

  • Система за онлайн реклама

    Google AdWords, Яндекс.Директ, Bing Ads

    Google AdWords — това е система за онлайн реклама, която позволява поставянето на рекламни елементи в търсачката на Google, както и на свързаните сайтове в мрежата. Цената на една рекламна кампания е различна в зависимост от предмета на проекта, тъй като цената за клик при различните ключови думи варира.

    Яндекс.Директ — система за онлайн реклама, която позволява да се поставят реклами в търсачката Яндекс, както и на страниците в рекламната мрежа на Яндекс. Чрез реклама в Яндекс може да направите вашия сайт по-известен, както и да предлагате своите стоки и услуги на по-широка аудитория в интернет.

    Bing Ads — това е система, която дава възможност да се поставят онлайн реклами в резултатите от търсене в Bing и Yahoo!. Според данни от четвъртото тримесечие на 2012 г. услугите на Bing заемат 15.6% от пазара в САЩ.

  • Система за пускане на целева реклама

    Facebook

    Facebook — най-голямата социална мрежа в света. Една от възможностите е поставянето на платени реклами. Целенасочената реклама позволява използването на гъвкави настройки, с цел да се отсее целевата аудитория по много на брой параметри, която вероятно се интересува от предлагания продукт или услуга.

  • Система за добавяне на банер реклама

    Google

Прилагани системи за автоматизация

За подобрение на ефективност на рекламните кампании в Netpeak бях разработени два отделни продукта — системи за автоматизация на онлайн рекламата, които се използват от нашите PPC специалисти в ежедневната работа:

Система за автоматизация на онлайн рекламата: създаване и актуализация на рекламните кампании getadiutor.com

Adiutor автоматично създава и актуализира множество реклами, с опции за обновяване на цените на продуктите и създаване на рекламите за новите продукти в Google AdWords. Системата позволява рекламните кампании да обхванат цялата продуктова гама, публикувана в сайта.

Система за автоматизация на онлайн рекламата: анализ и оптимизация на рекламните кампании foster.report

Foster автоматично анализира и оптимизира рекламните кампании, давайки възможност да се постигне максимума от Google AdWords и Яндекс.Директ. Foster е система, която няма аналог.

Резултати от наши проекти

Клиентски профил Netpeak

След като работата стартира, клиентите на Netpeak ще получат достъп до уникална система, която предоставя на клиентите следните характеристики:

  1. Автоматично и бързо стартиране на работата.
  2. Обзорни, но същевременно лесни за разбиране анализи.
  3. Контрол върху работоспособността на сайта.
  4. Известия за баланса на Акаунта.
  5. (KPI) контрол: индекси за общия сайт, продажби, цел на изпълнение и данни за реализациите.
  6. Възможност за осигуряване на обратна връзка за напредъка на проекта.
  7. Допълнителна информация и функции, които не са предвидени никъде другаде.

Всеки клиент получава лична карта с парола за достъп до Клиентският си профил в Netpeak:

Лична карта с парола за достъп до Клиентският си профил в Netpeak

Етапи и план на работа

Етапи и план за работа по [PPC 2.0] за интернет-магазини


1 етап

Разработка на стратегия за работа по проекта

Създаване на технически задания

  1. Задание за внедряване на Google Tag Manager.
  2. Установка кода Google Analytics.
  3. Задание за внедряване на Яндекс.Метрика.
  4. За интернет магазини: задание за създаване на универсален YML файл.
  5. За интернет магазини: задание за внедряване на кода на е-commerce.

Настройване на цели

  1. Настройване на отчитането на полезните взаимодействие със сайта.
  2. За интернет магазини: настройване на отчитането на модула Е-търговия.
  3. За интернет магазини: настройване на отчитането на добавянето на продукти в количката.
  4. Тестване на отчитането на настроените цели.

Създаване и стартиране на рекламните кампании

  1. Дизайн на структурата на профила (кампании, рекламни групи, реклами).
  2. Настройване на рекламни кампании (стратегии за офериране, оферти, таргетиране и т.н.)
  3. Настройване на импортирането на данни в системите Google AdWords и Google Analytics.
  4. Настройване на импортирането на данни в системите Яндекс.Директ и Яндекс.Метрика.
  5. Създаване на рекламни кампании в Мрежата за търсене на Goolge.
  6. Създаване на рекламни кампании в Търсене на Яндекс. Директ.
  7. Съставяне на списъци с негативни ключови фрази.

Допълнителна работа

  1. Тестване на работата на операторите/консултантите.

2 етап
Първи месец на работа

Допълнителни технически настройки по проекта

  1. Включване в системата за автоматизиран анализ на рекламни кампании Foster.

Работа по развитието на рекламните кампании

  1. Създаване на динамични кампании.
  2. Създаване на дисплейни кампании.
  3. Добавяне на изключени разположения.
  4. Настрайване на ремаркетинг/ретаргетинг.
  5. Настройване на ремаркетинг в Мрежата за търсене.
  6. Настройване на динамичен ремаркетинг.

Работа за повишаване на ефективността на рекламните кампании в Търсене

  1. Работа за подобряване на качествения рейтинг на ключовите думи.
  2. Разработване и тестване на нови реклами.
  3. Добавяне на ефективни ключови думи.
  4. Работа с негативните ключови думи.
  5. Използване на Оптимизатора за конверсии на Google AdWords.
  6. Изграждане на автоматизирани правила.

Ежемесечно отчитане

  1. Отчитане на извършената работа.
  2. Отчитане на ROI.

Допълнителна работа

  1. Разработка на общи препоръки за подобряване на ползваемостта.

Втори месец на работа

Извънпланови действия

  1. Включване в системата за мониторинг и анализ на телефонните позвънявания Ringostat, тестов период.
  2. Внедряване на Callback от Ringostat.
  3. Включване в системата за автоматизация на рекламата Adiutor.
  4. Внедряване на скрипта GetLeads, предназначен за привличане на абонати за е-бюлетин.

Анализи на профила

  1. Оптимизиране на офертите за ключови думи.
  2. Анализ на настройките за автоматизация и въвеждане на гъвкави стратегии за офериране.

Анализи на кампаниите

  1. Оптимизиране на кампаниите в Мрежа за търсене.
  2. Оптимизаиране на дисплейните кампании.
  3. Оптимизиране на ремаркетинга.

Анализи на рекламите

  1. Проверка на релевантността на рекламите спрямо целевите страници.
  2. Създаване на нови реклами в групите.
  3. Проверка на работоспособността на целевите url адреси.

Анализи на ключовите думи и разположенията

  1. Обновяване на списъците негативни ключови думи.
  2. Обновяване на списъците изключени разположения.
  3. Анализ на качествения рейтинг на ключовите думи.

Ежемесечно отчитане

  1. Отчитане на извършената работа.
  2. Отчитане на ROI.

Допълнителна работа

  1. Разработване на препоръки за подобрения на формите в сайта.

Трети и следващите месеци на работа

Извънпланови действия

  1. Внедряване на скрипта StopExit, който генерира изскачащо съобщение в сайта, преди потребителят да го напусне.
  2. Внедряване на скрипта GetLeads, предназначен за привличане на абонати за е-бюлетин.
  3. Внедряване в сайта на онлайн-чата JivoSite.

Анализи на профила

  1. Оптимизиране на офертите за ключови думи.
  2. Анализ на настройките за автоматизация и на гъвкавите стратегии за офериране.

Анализи на кампаниите

  1. Оптимизиране на кампаниите в Мрежа за търсене.
  2. Оптимизиране на дисплейните кампании.
  3. Оптимизиране на ремаркетинга.

Анализи на рекламите

  1. Проверка на релевантността на рекламите спрямо целевите страници.
  2. Създаване на нови реклами в групите.
  3. Проверка на работоспособността на целевите url адреси.

Анализи на ключовите думи и разположенията

  1. Обновяване на списъците негативни ключови думи.
  2. Обновяване на списъците изключени разположения.
  3. Анализ на качествения рейтинг на ключовите думи.

Ежемесечно отчитане

  1. Отчитане на извършената работа.
  2. Отчитане на ROI.

Допълнителна работа

  1. Тестване на работата на операторите/консултантите.
  2. Разработка на препоръки по ползваемостта на сайта.

В хода на Втори етап клиентът може:

  1. Да промени ежемесечните дейности, в рамките на планираните работни часове.
  2. Да разшири обема на работа, при допълнително заплащане.
Изпращане на заявка за тази услуга

Нашите предимства

  • Ние сме целенасочено фокусирани върху предлагането на услугите в сферите на SEO и PPC, за да станем най-добри в света в умението да постигаме резултатите от тези инструменти в онлайн маркетинга
  • Ние предлагаме уникални продукти на пазара — [SEO 2.0] и [PPC 2.0]
  • Ние сме ориентирани да покажем положителна възвръщаемост на средствата вложени в SEO и PPC
  • Над 1000 клиента са ни доверили своите сайтове
  • Netpeak се стреми да стане водеща международна агенция на световнатата арена
  • Ние разработихме уникален инструмент «Личен кабинет на клиента на Netpeak», който помага на клиентите да взимат решения, базирани върху определен набор ключови показатели за ефективност

Ние правим бизнеса на нашите клиенти да е по-печеливш

Ново от Блога на Netpeak

12.08.2016

Как бързо да оценим ефективността на бранд фрази, да разберем качеството на нашите снипети и броя грешки сред линковете на сайтове-донори? Тези въпроси са болезнени, ако работите със среден или голям проект, а времето за събиране на информация е ограничен

10.08.2016

Днес почти всеки уважаващ себе си маркетолог разчита на данни от Инструмента за планиране на ключови думи (Keyword Planner) на Google. Именно заради това, постът за недостатъците в алгоритъма на инструмента, публикуван от Russ Jones от Moz, надигна цунами

10.08.2016

Днес почти всеки уважаващ себе си маркетолог се опира на данните от Инструмента за планиране на ключови думи на Google. Именно затова постът за недостатъците в алогиритъма на услугата, публикуван от Russ Jones от Moz, вдигна цунами от обсъждания в професионалните среди.

18.07.2016

За предприемачите е важно да измерват ефективността и възвръщаемостта на рекламните кампании. Един от начините е да се изчисли показателят ROI (възвръщаемост на инвестициите).