
and Partnerships
Поредицата Netpeak Friends Day ви дава достъп до иновации, съвети и добри практики директно от лидерите в маркетинг индустрията.
Форматът включва уебинари и събития на живо, насочени към професионалисти с визия. Netpeak Friends Day са събития за партньори, които търсят реални резултати и дългосрочно развитие.
Очакваме ви на следващото издание на Netpeak Friends Day!
Netpeak Friends Day е за вас, ако:
Второто присъствено издание на Netpeak Friends Day за годината не просто събра водещи експерти и партньори от дигиталната екосистема – то постави акцент върху бъдещето на персонализацията, CRM логиката и автоматизациите, като ги съчета с автентична човешка среща. Лице в лице.
Първото ни присъствено събитие от формата, организирано в партньорство с Meta. Основен лектор беше Adam Nowakowski (Creative Agency Partner, CEE), който представи автоматизирани Meta Ads кампании (Advantage+), иновации във форматите и практики за lead generation.
Събитието се проведе в Kitchen59 Rooftop.
Онлайн уебинар с Алексей Балев, Dev Team Lead в Netpeak Bulgaria, посветен на бъдещето на UX дизайна. Темите на събитието включваха микроанимации, достъпност, UX writing, персонализация и AI инструменти за създаване на дигитални продукти.
Уебинар с експерти от Google CEE - Anna Tsoni (Strategic Agency Manager), Bruna Ignac (Senior Account Manager), Corina Burduja (Account Manager) и Габриела Кирова (Account Manager) – и фокус върху AI автоматизации, Demand Gen кампании и значението на YouTube като full-funnel инструмент. Част от обучението засегна и ABCD framework за ефективни видео реклами.
Уебинар, посветен на подготовката и реализацията на кампании за Черен петък и Коледа. Антонина Кирякова (SEO Specialist), Борислава Панчева-Събева (Head of CRM Marketing) и Станислав Владимиров (PPC Specialist) от екипа на Netpeak представиха стратегии за ангажиране на аудиторията, персонализация на съдържание и максимално използване на празничния трафик.
Уебинарът събра маркетолози, рекламни специалисти и партньори за обсъждане на стратегии и тенденции в TikTok, както и методи за ефективна работа с платформата по време на сезонни пикове. Лектор беше Piotr Żurkowski (Agency Partnership Manager в TikTok), а модератор - Николай Колев, Head of PPC в Netpeak.
Уебинарът от септември бе посветен на възможностите на Bing Ads и SEO оптимизацията за Bing. Николай Колев (Head of PPC, Netpeak) подчерта нарастващата роля на платформата като алтернатива с по-ниска конкуренция и бързи резултати. Лекторите Николай Симеонов (PPC Specialist) и Антонина Кирякова (SEO Specialist) представиха успешни подходи за реклама и видимост в Bing.
На този уебинар експертите на Netpeak демонстрираха как изкуственият интелект трансформира SEO процесите. ,Мартин Желязков (SEO specialist) показа как AI може да се използва за подобряване на текстов анализ и резултати, Александър Енчев (SEO Team Lead) представи как AI улеснява създаването на задания за копирайтинг екипа, чрез структурирани и точни указания. В събитието се включи и Александър Зашев (Linkbuilding Specialist), допринасяйки с практически насоки за автоматизация на линкбилдинг процеси.
Темата на уебинбара беше как изкуственият интелект може да се интегрира в ежедневната работа на маркетолозите. Геннадий Воробьов (CEO, Netpeak Bulgaria), Любов Василева (Head of Copywriting) и Мирела Кънева (Marketing & Design Specialist) представиха практически приложения на AI в копирайтинг, дизайн и автоматизация на срещи чрез инструменти като ChatGPT, Adobe Firefly и TurboScribe. Участниците получиха готови примери, промптове и насоки за прилагане на AI в реални проекти.
Уебинарът беше посветен на старта на TikTok рекламите в България. Николай Симеонов (PPC Specialist) представи процеса по създаване на рекламни акаунти, настройка на кампании, таргетиране, офериране и формати като Spark Ads и Branded Effects и сподели ценни практически съвети за успешна TikTok реклама и адаптиране към локалния пазар.
Ако сте пропуснали епизод на Netpeak Friends Day или се чудите дали форматът е подходящ за вас, можете да гледате изминалите ни издания в канала на Netpeak Bulgaria в YouTube.
Не е задължително. Част от събитията са отворени за широка аудитория, други са по покана – но винаги можете да се абонирате, за да получите достъп при възможност.
Netpeak Friends Day се провежда както онлайн (уебинари), така и на живо в София. Всеки формат е предварително обявен с точна информация за локация и начин на участие.
Организираме събития няколко пъти годишно – обикновено веднъж на 1–2 месеца, като част от тях са сезонни (напр. Holiday Edition) или тематични (Meta, Google, TikTok, UX и др.).
Някои от уебинарите са със свободен достъп, други – само за поканени участници. В секцията „Видео записи“ можете да намерите отворените ни за широката аудитория записи.
Не. Всички събития от поредицата Netpeak Friends Day са напълно безплатни. Единственото условие е предварителна регистрация или персонална покана от Netpeak, в зависимост от формата.
Използвайте бутона за абониране на страницата и ще получавате известия за нови събития, теми и ресурси директно в имейла си.
Ние сме ROI-ориентирана агенция. Клиентите започват работа с нас благодарение на детайлно бизнес предложение и добра стратегия, портфолио и case studies.
Но... продължават да работят с нас дългосрочно, само ако видят финансов резултат: ръст на клиенти, приходи и печалба, които надвишават разходите за реклама.
Имаме достъп до beta инструменти на много рекламни системи. Вероятно вече имаме опит в рекламиране на проект, подобен на Вашия.
За последните 16 години сме работили на различни международни пазари и имаме над 3 000 успешни проекта.
Маркетинг специалистите в нашия екип имат 187 сертификати за глобална реклама и анализ, които подкрепят техния опит. Всички тези фактори намаляват риска за вашите инвестиции в онлайн реклама.
Тайната на успеха на всеки дигитален бизнес е в автоматизацията на процесите. Автоматизацията на процесите не просто ни позволява да предоставяме висококачествени и ефективни услуги, но прави работата ни ясна и прозрачна.
Списъкът със задачи, техният смисъл и приоритет са винаги ясни за клиента, и са съгласувани с него. Екипът работи с всички възможни инструменти за онлайн реклама.
Работен план за всеки месец с конкретни срокове и възможност за корекции, SCRUM, чек-листове, автоматизация на рутинни действия, контрол на качеството на няколко нива - това са само някои от нещата, които правим, за да гарантираме вашия успех.
Netpeak работи от 2006 година. Можете да се запознаете с нашето портфолио, успешно реализирани проекти в различни ниши и отзиви от клиенти.
Ние добре знаем, че във всеки проект може да има трудности и пречки. Ако възникват проблеми или резултатите не отговарят на очакванията, ние честно го съобщаваме и концентрираме усилията си в търсенето на решение, а не в избягването на неприятна ситуация.
Нашата агенция е разработила редица инструменти за маркетинг и анализ, използвани от маркетинг специалисти по целия свят.
Всъщност нашият продуктов отдел има специален екип, който е посветен на по-нататъшна оптимизация на работните ни процеси и разработване на нови скриптове и технологии.
Постоянно се стремим да работим по-бързо и ефективно. Какво означава това за клиентите ни? Ние изпълняваме задачите много по-ефективно за една и съща цена, което ви позволява да постигнете по-бърз растеж от вашите конкуренти.
С цел пълна прозрачност за клиента създадохме Клиентския профил на Netpeak.
Чрез него можете да проследявате KPI, да оценявате успеха на своите рекламни кампании, да наблюдавате прогреса на задачите и да се свързвате със своите мениджъри проекти във всеки един момент.