Автоматизиране на импортирането на разходи в Google Analytics с OWOX
Всеки специалист по маркетинг знае, че измерването на възвръщаемостта на инвестициите за всички маркетингови дейности и получаването на точна представа за ефективността на кампаниите е предизвикателство, когато се използват различни източници на трафик. За да се управлява ефективността от външни източници, Google дава възможност за импортиране на данни, но проблемът е, че всекидневното ръчно импортиране с таблици отнема време и може да бъде изморително.
На помощ в този случай идва OWOX BI Pipeline. Това е инструмент, предназначен да автоматизира рутинния импорт на данни за разходите от многобройни източници като Facebook, Bing, и други, и да ви помогне да проверите ROAS на всички кампании на едно място.
Данните за кликванията, импресиите и разходите за кампаниите Ви във Facebook ще се показват в отчетите в Google Analytics. Така ще можете да виждате всички области и да ги анализирате, за да увеличите ефективността им.
Как се настройва импортиране на разходите от Facebook
Настройването на OWOX е бързо и лесно, само с няколко стъпки:
- Създаване на набор от данни за импортиране в Google Analytics.
 - Регистрация от тук с вашия Google акаунт.
 - Създаване на поток от данни.
 
- Избиране на рекламна платформа - Facebook.
 
- Предоставяне на достъп до акаунт.
 
- Избирате свързан акаунт с профила ви от падащо меню.
 
- Изберете къде да се импортират данните: Google Analytics или Google BigQuery.
 
- Добавяне на съществуващ достъп до Google Анализ.
 
- Избиране на собственост и набор от данни от падащо меню.
 
- Избиране на дата за стартиране на импортирането и изглед на собственост.
 
- След продължаване потокът от данни е създаден.
 
След първоначално създаване данните ще бъдат налични на следващия ден.
Всеки ден потокът от данни проверява за активност в рекламния акаунт и автоматично импортира всички данни към Google Analytics.
Пример на отчет за различни източници на трафик в Google Analytics:
OWOX BI Pipeline не само импортира вашите данни, инструментът също:
- Проследява UTM-таговете на кампаниите Ви и ви извествява при необходимост от корекция.
 - Актуализира данните за предишни периоди, ако има промяна.
 - Качва данни от определената дата до 6 месеца назад.
 - Поддържа динамични параметри в настройките на рекламните кампании.
 - Преобразува валута от рекламните платформи във валутата, която използвате в Google Analytics.
 
Изводи
OWOX BI Pipeline е безплатен инструмент, който е полезен за всеки маркетинг специалист.
- Автоматично импортира данни за разходите, кликовете и импресиите в Google Analytics за кампании от източници, различни от Google, като:
 
- Facebook;
 - Bing;
 - Twitter;
 - Yahoo и др.
 - Комбинира данните от всички източници, като лесно сравнявате ефективността на кампаниите си в един отчет в Google Analytics.
 
    








