PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България

PPC 2.0 - Kомплексни стратегии за онлайн реклама

Онлайн рекламата е ефективен начин за привличане на нови и задържане на съществуващи клиенти, за популяризиране и позициониране на бранд, за представяне на продукти, идеи или оферти.

От 14 години правим онлайн реклама за бизнеса в отговор на търсенето от целевата му аудитория, за да увеличаваме продажбите и печалбата на клиентите си.

Изпрати заявка

Повечето маркетинг агенции се фокусират върху действия, не резултат. Продуктът PPC 2.0 от Netpeak е ориентиран към автоматизация на рутинни процеси и възвръщаемост на инвестициите в реклама.

Нашите маркетолози управляват Вашите пари и целева аудитория, а не ключови думи и бидове в рекламните акаунти.

Николай Колев
Head of PPC

Какво е онлайн реклама?

Онлайн рекламата е основна форма на дигитален маркетинг, която използва интернет за промотиране на продукти и услуги, насочвайки рекламни послания към определена аудитория от потенциални клиенти.

Чрез различни платформи и стратегии, тя позволява на бизнеса да достигне потребители с конкретни интереси, характеристики и профили, което увеличава вероятността за продажби и други конверсии.

PPC (Pay-Per-Click) е популярен модел, при който се плаща само при клик на рекламата, което позволява контрол на разходите и измерване на ефективността.

Онлайн рекламата е ефективен инструмент за повишаване на трафика, продажбите и разпознаваемостта на бранда.

Проследяването в реално време дава възможност на специалистите да предприемат определени действия за оптимизация на кампаниите за по-добри резултати.

За успеха на онлайн рекламата е важно посланията да са ясни и персонализирани, с релевантно съдържание и визуални елементи, които да ангажират аудиторията.

Бизнес показателите, които следим

CPL
цена
за лийд
CPO
цена
за поръчка
CRR
дял на рекламните разходи
ROMI
възвръщаемост на маркетингови инвестиции

Нашият подход към онлайн рекламите

PPC 2.0 е специализирана услуга на Netpeak за планиране, изпълнение, мониторинг, подобряване, анализ и отчетност на онлайн рекламата. Ние ползваме адаптиран модел на Google See-Think-Do-Care и оптимизираме рекламните канали спрямо конкретни бизнес задачи и състоянието на потенциалния потребител.

"See" етап: осведомяване

Целевата аудитория на този етап е широка, потребителите все още не знаят за Вашия бизнес и предлаганите продукти или услуги и нямат формирана потребност.

Нашата задача е да привлечем вниманието им към продуктите/ услугите/бранда, да формираме потребност и да обхванем голяма група от потенциални клиенти. За тази цел използваме подходящия набор от рекламни мрежи и формати - текстови реклами, дисплейни, видео, за достигане до целевата аудитория.

Основните KPI на етап “Осведомяване” са обхващане на аудиторията, количество или процент взаимодействия, ръст на разпознаваемостта на бранда, процент нови посещения и брой прегледи на рекламата. Целите ни са увеличение на информираността, представяне на компанията и осигуряване на широк контакт на целевата аудитория с бранда.

"Think" етап: потребност

Целевата аудитория е средно голяма и се състои от клиенти с осъзната потребност или склонност да се възползват от продуктите или услугите, които предлагате.

Потребителите, които се намират на този етап,не знаят как да разрешат проблема си или използват конкурентен продукт или услуга. В етапа на обмисляне, нашата цел е да се направи асоциация между предлагания продукт или услуга и ползите, които носи на клиентите. Задачата ни е ефективно да представим посланията за неговите преимущества и ползи както и увеличаване на аудиторията, която взаимодейства с бизнеса чрез неговия сайт, приложение или социални мрежи.

Измерваме KPI чрез метриките CTR, процент ангажирани сесии и различни микро конверсии като разглеждания на продуктови страници, добавяне в количка, посещение на ключови страници и други.

На този етап използваме различни комбинации от реклама в Мрежата за Търсене, дисплейна и видео реклама, включително и ремаркетинг кампании.

"Do" етап: избор и трансакция

Аудиторията, която можем да стимулираме да действа е тясно специализирана - потребителят вече е готов да купи и търси най-изгодните за него условия. В този момент нашата цел е да го убедим, че има нужда точно от Вашето предложение.

За да направим това, адресираме персонализирани и максимално релевантни реклами с подходящи предложения и призиви на действие. Освен познатите видове рекламни кампании, използваме и продуктово рекламиране в Shopping и други маркетплейс платформи за сравнение на цените.

KPI показателите за успеха на този етап са: приход, възвръщаемост, стойност и брой реализации, Conversion rate и цена за клиент или трансакция.

"Care" етап: препоръки и повторни продажби

Изграждането на лоялност е последният етап, при който целевата аудитория се свежда до вече поръчали клиенти - осъществили трансакцияили използвали услугите на Вашия бизнес.

Тук целта е да превърнем еднократните потребители в постоянни клиенти. Работата ни включва запознаване на потребителите  с промоции и програми за лоялност, стимулиране на повторни продажби и представяне на допълнителни продукти или услуги.

На този етап от продажната фуния използваме различни типове ремаркетинг кампании.Успехът измерваме чрез KPI за LTV (средния приход, който клиентът генерира през целия си живот като клиент), приход и възвръщаемост.

Видове онлайн реклами, които предлагаме

Google реклами

Широкият набор от реклами в мрежата на Google дава възможност да увеличите видимостта на Вашия бизнес, както и продажбите си онлайн и офлайн. Експертите ни създават целенасочени кампании, които да работят за конкретна цел - от увеличаване разпознаваемостта на бранда,  до увеличаване на трафика и конверсиите. 

Основната ни цел е да получавате максимална възвръщаемост на разходите си.

Facebook/Meta реклами

Чрез различните видове реклами в мрежата на Meta, включваща и социалната мрежа Instagram, както и нарастващ брой партньорски сайтове и приложения (Audience Network), достигаме до милиони потребители. С персонализираните кампании помагаме за увеличаване на  разпознаваемостта на бизнеса и поддържане на интереса към бранда, за получаване на запитвания и продажби.

Подходящ канал за формиране както на бранд разпознаваемост, така и за стимулиране на продажби.

YouTube реклами

Видео рекламите привличат вниманието на потребителите чрез атрактивни кампании. Форматът им цели да задържи вниманието и да стимулира действия у гледащия.

Възможностите за настройка и таргетиране са гъвкави, което дава възможност да бъдат  ефективни дори за стимулиране на директни поръчки.

Продуктова реклама

Показване на характеристиките на продукта в комбинация с качествено негово изображение дава възможност  да се презентират  предлаганите от вас продукти по начин, , който Ви осигурява по-подходящи потенциални клиенти. PPC екипите ни управляват данни за продуктите Ви в Merchant Center и настройват и управляват кампаниите така че да увеличат продажбите на продуктите от Вашия асортимент.

Shopping Ads рекламите са подходящи за онлайн търговците, но за съжаление не и за българския пазар все още.  

Реклама в Bing и DuckDuckGo (Microsoft Ads)

Рекламите в набиращата все повече популярност търсачка на Microsoft предлагат отлични възможности да спечелите и нейните потребители. С текстови, дисплейни или продуктови реклами, сертифицираните ни специалисти използват възможностите на платформата, за да достигнат до  потенциални клиенти на бизнеса Ви.

Ефективен канал с възможност за  висока възвръщаемост на инвестицията.

Реклама в TikTok

Завладейте най-популярната и ангажираща мрежа за младите потребители в момента. Иновативните ни стратегии дават възможност за  популяризиране на бранда Ви и увеличаване на продажбите. 

Рекламите в бързо развиващата се платформа са подходящи както за онлайн магазини, така и за сайтове за услуги.

Нашият екип непрестанно развива уменията си и разширява списъка с рекламни платформи, в които управлява кампании. Наличието на допълнителни реклами в различни от масовите платформи, позволява да достигнете до други аудитории, които е възможно да пропуснете. Запознайте се с голяма част от другите рекламни платформи, в които нашите PPC специалисти могат да представят бизнеса Ви.

Сертификати

Как работим?

Да обсъдим вашия проект?
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас!

Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания.

Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден,

За да отговорят на всички Ваши въпроси.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Започваме със запознаване с проекта в дълбочина

Проучваме какво е позиционирането на бизнеса - пазарен дял, конкуренти, търговски предимства, рискове, особености на продукта или услугата, приоритетни категории за бизнеса, целева аудитория. Анализираме налични исторически данни от аналитични инструменти. Правим цялостна проверка на проследяващи кодове, коректност на отчитане.

Правим проверка на състоянието на съществуващи рекламни акаунти. Анализираме ключови кампании, настройки и постигнати резултати.

Формиране на стратегия

Определяме целта на проекта, както и KPI (показатели, по които ще се проследява ефективността на рекламирането. Изготвяме прогноза, показваща потенциалните резултати при договорен рекламен бюджет.

Спрямо поставената цел, налични исторически данни и прогнозни данни, определяме подходящите канали и инструменти за постигане на целта. Изготвяме медийно планиране с разпределение на бюджета по канали и инструменти. Съставяме план за структура на рекламните акаунти, аудитории и послания по потребителската фуния. 

Изготвяме необходимите технически задания за имплементиране на ключови инструменти и функционалности на сайта или приложението, подготовка на продуктови емисии, изработка на банери и др. 

Същинска настройка на аналитични и рекламни акаунти

Осъществяваме цялостната подготовка на рекламните акаунти, рекламните кампании и всички необходими елементи. 

Свързваме рекламни и аналитични инструменти с вътрешната система на Netpeak и генерираме ежедневно актуализиращи се отчети, помагащи за мониторинг и анализ на резултати.

Проверяваме коректността на отчитането.

Мониторинг, анализ и оптимизация на рекламни кампании

Проследяваме динамиката на показателите на приложените решения спрямо стратегията и целта. Преразпределяме ресурса към по-успешно представящи се канали и кампании.

Осъществяваме корекции на бюджетни лимити по тематики и кампании спрямо заложената цел.

Мащабиране

Оценяваме резултатите и търсим полета за мащабиране и разширяване на проекта. Включване на подходящи инструменти и експанзия на нови пазари.

Нашите кейсове

4308% ROAS

със Search кампания за басейни и джакузита

Кейс: Netpeak и Mr. Bricolage — как постигнахме устойчив рентабилен ръст чрез Google Ads

+87% ROAS

от кампаниите в Мрежата за търсене в сравнение с предходния период

Кейс: Модерни похвати за по-добри резултати — как повишихме 2 пъти стойността на транзакциите със същия разход

90% ръст

в онлайн продажбите

Кейс: 90% ръст в онлайн продажбите или какво "забъркахме" с Mania.bg

79% ръст

на конверсиите

Case Study: как MoetoLeglo.bg привлече нови клиенти и увеличи приходите си

91% ръст

в трансакциите

Случаят Domino’s: Удвояване на прихода от видео за 38 дни. Рецептата е Video for Action в Youtube

Технологии за автоматизация и анализ, които използваме

Ringostat — екосистема, обединяваща маркетинг и продажби

Получете данни за ROI, конверсии и обаждания в един интерфейс. Екосистемата Ringostat включва End-to-end анализ, кол тракинг, уиджет за обратно позвъняване, IP телефонна централа, аналитичен асистент за мениджъра по продажби и «умен телефон» в браузъра. Официален партньор на Google Analytics.

OWOX е система за цялостен уеб анализ

Тя ви помага да извличате данни от уебсайта, да свързвате данни от множество източници, да създавате персонализирани показатели, които са от съществено значение за вашия бизнес (например атрибуция на приходи, ROPO, проследяване на конверсии на различни нива на ангажираност) и използване на тези анализи за вземане на стратегически бизнес решения.

За трансфериране на данни се използва Measurement Protocol.

Power BI се използва за създаване на персонализирани отчети, които комбинират данни от рекламните системи и системите за уеб анализ за конкретен проект. Таблата за управление на Power BI ви позволяват да видите всичките си KPI на едно място:

  • cost, CPC, CTR от различни ресурси;

  • липсващи транзакции и загуба на приходи поради ограничен бюджет и нисък quality score;

  • недостиг на бюджет и препоръки за управление на бюджети;

  • компоненти за качество на акаунта (релевантност на рекламата, потребителско преживяване на целевата страница и очакван CTR) и начинът, по който те засягат CPC, кликовете, CTR;

  • CРО и СPL динамика, динамика на разходване на бюджета, пропуснати приходи и т.н..

Нашата вътрешна система за уведомления информира маркетолога за напредъка и грешките, които може да възникнат по време на работата по проекта. Разполагаме с репорти за следните проблеми:

  • проблеми с кода на Google Analytics на уебсайта;

  • проблеми с трафика (ненормален трафик, спадове на трафика);

  • внезапни ръстове или понижения в броя и коста на конверсиите;

  • финансови проблеми в Google Ads, Facebook ads;

  • ефективност на рекламата на различни устройства;

  • ефективност на трафика на CPC по отношение на различни възрастови групи;

  • ефективност на рекламата в различните времеви диапазони;

  • локации на потребителите, които са кликнали върху реклама.

Скриптове и правила, разработени от наши специалисти, подпомагат ефективното управление на акаунти с минимални разходи на време

  • спиране на рекламни кампании за изчерпани продукти;

  • автоматично офериране в продуктови кампании и кампании в мрежата за търсене;

  • премахване на неефективни разположения от Дисплейната мрежа;

  • актуализиране на цени в рекламите;

  • откриване на противоречие в отрицателните думи;

  • проверка на UTM тагове;

  • проверки на url за грешки 404, 500 и други;

  • известия за баланса на сметката;

  • спиране и стартиране на рекламни кампании на конкретна дата и час;

  • добавяне на рекламни разширения във всички кампании в акаунта;

  • премахване на дублиращи се ключови думи и др.

Ръководителите на проекта ползват дайджести за работата на специалистите

  • контрол на работата на специалиста в акаунта (Google Ads, Facebook Ads);

  • контрол на добавяне на отчет за извършена работa;

  • контрол на добавяне на отчет за извършена работа през изминалия месец в началото на месеца;

  • контрол на отработено време по проекта;

  • известия за разход на рекламен бюджет и прогнозируема комисиона на агенцията за текущия месец.

Отзиви от наши клиенти

Нашите клиенти

Покажи още →

Често задавани въпроси за PPC услугата

Каква е целта на PPC услугата?

Целта на PPC рекламите може да бъде да се увеличи видимостта на Вашия сайт или приложение чрез привличане на целеви трафик. Освен увеличаване на броя посетители, рекламата може да достига и до "по-гореща” аудитория и да работи за увеличаване на продажбите и приходите. Тази услуга позволява широк набор от възможности за таргетиране на специфични групи потребители и разнообразие от рекламни инструменти, което я прави съществена част от дигиталния маркетинг.

Колко и какви видове онлайн реклама има?

Онлайн рекламите са разнообразни и в различни формати, но най-често срещаните видове са реклами в резултатите от търсенето, дисплейни и реклами в социалните мрежи. В социалните мрежи могат да се срещат например в Instagram, Facebook или TikTok в различни формати, а банери от дисплейни реклами могат да бъдат показвани в сайтове и приложения. Netpeak управлява и реклами в YouTube, които също са донесли успех на не един от клиентите ни.

Как работят рекламите?

Дигиталните реклами се създават от PPC специалисти в различните платформи. Спрямо вида си те могат да се базират на ключови думи, локации, интереси и други критерии. В някои случаи за тези реклами се плаща само когато потребителя взаимодейства с тях.

Как се управляват PPC кампании?

Управлението е времеемък процес, който обхваща всички етапи от създаването на рекламите - от подбор на ключови думи и целеви страници, през настройване на бюджети и стратегиии за офериране, до преглед на резултати и анализ на ефективността им. Опитните ни професионалисти следят и анализират кампаниите във всеки един етап, за да бъдат сигурни, че отговарят на целите на бизнеса Ви.

Кога мога да видя резултати от PPC?

Поради точността и същността си, резултатите от PPC кампаниите могат да бъдат видими почти веднага след стартирането си. Разбира се, за да може да се направи точна калкулация на възвращаемостта на инвестицията е необходимо да мине известно време за събиране на достатъчно данни..

Как да проследя ефективността на PPC кампаниите?

Ефективността на рекламните кампании се измерва чрез различни метрики като CTR, CPA, ROAS и конверсии. Благодарение на аналитичните инструменти експертите от Netpeak изготвят отчети, с които лесно и разбираемо да представят резултатите от всяка една кампания.

Защо да избера услугата на Netpeak?

Благодарение на дългогодишния си опит в управлението на PPC кампании, нашите специалисти предлагат персонализирани решения и максимална ефективност. Експертите в Netpeak работят с различни инструменти и предоставят множество решения спрямо нишата и спецификите на бизнеса. Работата с агенцията ще Ви осигури качествено управление, отчетност и стратегии, базирани на Вашите цели.

Заяви консултация

Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
Евгени Венков
Business Development Manager
Получи консултация
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.