
and Partnerships
PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация
Онлайн рекламата е ефективен начин за привличане на нови и задържане на съществуващи клиенти, за популяризиране и позициониране на бранд, за представяне на продукти, идеи или оферти.
От 14 години правим онлайн реклама за бизнеса в отговор на търсенето от целевата му аудитория, за да увеличаваме продажбите и печалбата на клиентите си.
Повечето маркетинг агенции се фокусират върху действия, не резултат. Продуктът PPC 2.0 от Netpeak е ориентиран към автоматизация на рутинни процеси и възвръщаемост на инвестициите в реклама.
Нашите маркетолози управляват Вашите пари и целева аудитория, а не ключови думи и бидове в рекламните акаунти.
Онлайн рекламата е основна форма на дигитален маркетинг, която използва интернет за промотиране на продукти и услуги, насочвайки рекламни послания към определена аудитория от потенциални клиенти.
Чрез различни платформи и стратегии, тя позволява на бизнеса да достигне потребители с конкретни интереси, характеристики и профили, което увеличава вероятността за продажби и други конверсии.
PPC (Pay-Per-Click) е популярен модел, при който се плаща само при клик на рекламата, което позволява контрол на разходите и измерване на ефективността.
Онлайн рекламата е ефективен инструмент за повишаване на трафика, продажбите и разпознаваемостта на бранда.
Проследяването в реално време дава възможност на специалистите да предприемат определени действия за оптимизация на кампаниите за по-добри резултати.
За успеха на онлайн рекламата е важно посланията да са ясни и персонализирани, с релевантно съдържание и визуални елементи, които да ангажират аудиторията.
PPC 2.0 е специализирана услуга на Netpeak за планиране, изпълнение, мониторинг, подобряване, анализ и отчетност на онлайн рекламата. Ние ползваме адаптиран модел на Google See-Think-Do-Care и оптимизираме рекламните канали спрямо конкретни бизнес задачи и състоянието на потенциалния потребител.
"See" етап: осведомяване
Целевата аудитория на този етап е широка, потребителите все още не знаят за Вашия бизнес и предлаганите продукти или услуги и нямат формирана потребност.
Нашата задача е да привлечем вниманието им към продуктите/ услугите/бранда, да формираме потребност и да обхванем голяма група от потенциални клиенти. За тази цел използваме подходящия набор от рекламни мрежи и формати - текстови реклами, дисплейни, видео, за достигане до целевата аудитория.
Основните KPI на етап “Осведомяване” са обхващане на аудиторията, количество или процент взаимодействия, ръст на разпознаваемостта на бранда, процент нови посещения и брой прегледи на рекламата. Целите ни са увеличение на информираността, представяне на компанията и осигуряване на широк контакт на целевата аудитория с бранда.
"Think" етап: потребност
Целевата аудитория е средно голяма и се състои от клиенти с осъзната потребност или склонност да се възползват от продуктите или услугите, които предлагате.
Потребителите, които се намират на този етап,не знаят как да разрешат проблема си или използват конкурентен продукт или услуга. В етапа на обмисляне, нашата цел е да се направи асоциация между предлагания продукт или услуга и ползите, които носи на клиентите. Задачата ни е ефективно да представим посланията за неговите преимущества и ползи както и увеличаване на аудиторията, която взаимодейства с бизнеса чрез неговия сайт, приложение или социални мрежи.
Измерваме KPI чрез метриките CTR, процент ангажирани сесии и различни микро конверсии като разглеждания на продуктови страници, добавяне в количка, посещение на ключови страници и други.
На този етап използваме различни комбинации от реклама в Мрежата за Търсене, дисплейна и видео реклама, включително и ремаркетинг кампании.
"Do" етап: избор и трансакция
Аудиторията, която можем да стимулираме да действа е тясно специализирана - потребителят вече е готов да купи и търси най-изгодните за него условия. В този момент нашата цел е да го убедим, че има нужда точно от Вашето предложение.
За да направим това, адресираме персонализирани и максимално релевантни реклами с подходящи предложения и призиви на действие. Освен познатите видове рекламни кампании, използваме и продуктово рекламиране в Shopping и други маркетплейс платформи за сравнение на цените.
KPI показателите за успеха на този етап са: приход, възвръщаемост, стойност и брой реализации, Conversion rate и цена за клиент или трансакция.
"Care" етап: препоръки и повторни продажби
Изграждането на лоялност е последният етап, при който целевата аудитория се свежда до вече поръчали клиенти - осъществили трансакцияили използвали услугите на Вашия бизнес.
Тук целта е да превърнем еднократните потребители в постоянни клиенти. Работата ни включва запознаване на потребителите с промоции и програми за лоялност, стимулиране на повторни продажби и представяне на допълнителни продукти или услуги.
На този етап от продажната фуния използваме различни типове ремаркетинг кампании.Успехът измерваме чрез KPI за LTV (средния приход, който клиентът генерира през целия си живот като клиент), приход и възвръщаемост.
Широкият набор от реклами в мрежата на Google дава възможност да увеличите видимостта на Вашия бизнес, както и продажбите си онлайн и офлайн. Експертите ни създават целенасочени кампании, които да работят за конкретна цел - от увеличаване разпознаваемостта на бранда, до увеличаване на трафика и конверсиите.
Основната ни цел е да получавате максимална възвръщаемост на разходите си.
Чрез различните видове реклами в мрежата на Meta, включваща и социалната мрежа Instagram, както и нарастващ брой партньорски сайтове и приложения (Audience Network), достигаме до милиони потребители. С персонализираните кампании помагаме за увеличаване на разпознаваемостта на бизнеса и поддържане на интереса към бранда, за получаване на запитвания и продажби.
Подходящ канал за формиране както на бранд разпознаваемост, така и за стимулиране на продажби.
Видео рекламите привличат вниманието на потребителите чрез атрактивни кампании. Форматът им цели да задържи вниманието и да стимулира действия у гледащия.
Възможностите за настройка и таргетиране са гъвкави, което дава възможност да бъдат ефективни дори за стимулиране на директни поръчки.
Показване на характеристиките на продукта в комбинация с качествено негово изображение дава възможност да се презентират предлаганите от вас продукти по начин, , който Ви осигурява по-подходящи потенциални клиенти. PPC екипите ни управляват данни за продуктите Ви в Merchant Center и настройват и управляват кампаниите така че да увеличат продажбите на продуктите от Вашия асортимент.
Shopping Ads рекламите са подходящи за онлайн търговците, но за съжаление не и за българския пазар все още.
Рекламите в набиращата все повече популярност търсачка на Microsoft предлагат отлични възможности да спечелите и нейните потребители. С текстови, дисплейни или продуктови реклами, сертифицираните ни специалисти използват възможностите на платформата, за да достигнат до потенциални клиенти на бизнеса Ви.
Ефективен канал с възможност за висока възвръщаемост на инвестицията.
Завладейте най-популярната и ангажираща мрежа за младите потребители в момента. Иновативните ни стратегии дават възможност за популяризиране на бранда Ви и увеличаване на продажбите.
Рекламите в бързо развиващата се платформа са подходящи както за онлайн магазини, така и за сайтове за услуги.
Нашият екип непрестанно развива уменията си и разширява списъка с рекламни платформи, в които управлява кампании. Наличието на допълнителни реклами в различни от масовите платформи, позволява да достигнете до други аудитории, които е възможно да пропуснете. Запознайте се с голяма част от другите рекламни платформи, в които нашите PPC специалисти могат да представят бизнеса Ви.
Ringostat — екосистема, обединяваща маркетинг и продажби
Получете данни за ROI, конверсии и обаждания в един интерфейс. Екосистемата Ringostat включва End-to-end анализ, кол тракинг, уиджет за обратно позвъняване, IP телефонна централа, аналитичен асистент за мениджъра по продажби и «умен телефон» в браузъра. Официален партньор на Google Analytics.
OWOX е система за цялостен уеб анализ
Тя ви помага да извличате данни от уебсайта, да свързвате данни от множество източници, да създавате персонализирани показатели, които са от съществено значение за вашия бизнес (например атрибуция на приходи, ROPO, проследяване на конверсии на различни нива на ангажираност) и използване на тези анализи за вземане на стратегически бизнес решения.
За трансфериране на данни се използва Measurement Protocol.
Power BI се използва за създаване на персонализирани отчети, които комбинират данни от рекламните системи и системите за уеб анализ за конкретен проект. Таблата за управление на Power BI ви позволяват да видите всичките си KPI на едно място:
cost, CPC, CTR от различни ресурси;
липсващи транзакции и загуба на приходи поради ограничен бюджет и нисък quality score;
недостиг на бюджет и препоръки за управление на бюджети;
компоненти за качество на акаунта (релевантност на рекламата, потребителско преживяване на целевата страница и очакван CTR) и начинът, по който те засягат CPC, кликовете, CTR;
CРО и СPL динамика, динамика на разходване на бюджета, пропуснати приходи и т.н..
Нашата вътрешна система за уведомления информира маркетолога за напредъка и грешките, които може да възникнат по време на работата по проекта. Разполагаме с репорти за следните проблеми:
проблеми с кода на Google Analytics на уебсайта;
проблеми с трафика (ненормален трафик, спадове на трафика);
внезапни ръстове или понижения в броя и коста на конверсиите;
финансови проблеми в Google Ads, Facebook ads;
ефективност на рекламата на различни устройства;
ефективност на трафика на CPC по отношение на различни възрастови групи;
ефективност на рекламата в различните времеви диапазони;
локации на потребителите, които са кликнали върху реклама.
Скриптове и правила, разработени от наши специалисти, подпомагат ефективното управление на акаунти с минимални разходи на време
спиране на рекламни кампании за изчерпани продукти;
автоматично офериране в продуктови кампании и кампании в мрежата за търсене;
премахване на неефективни разположения от Дисплейната мрежа;
актуализиране на цени в рекламите;
откриване на противоречие в отрицателните думи;
проверка на UTM тагове;
проверки на url за грешки 404, 500 и други;
известия за баланса на сметката;
спиране и стартиране на рекламни кампании на конкретна дата и час;
добавяне на рекламни разширения във всички кампании в акаунта;
премахване на дублиращи се ключови думи и др.
Ръководителите на проекта ползват дайджести за работата на специалистите
контрол на работата на специалиста в акаунта (Google Ads, Facebook Ads);
контрол на добавяне на отчет за извършена работa;
контрол на добавяне на отчет за извършена работа през изминалия месец в началото на месеца;
контрол на отработено време по проекта;
известия за разход на рекламен бюджет и прогнозируема комисиона на агенцията за текущия месец.
Ние сме ROI-ориентирана агенция. Клиентите започват работа с нас благодарение на детайлно бизнес предложение и добра стратегия, портфолио и case studies.
Но... продължават да работят с нас дългосрочно, само ако видят финансов резултат: ръст на клиенти, приходи и печалба, които надвишават разходите за реклама.
Имаме достъп до beta инструменти на много рекламни системи. Вероятно вече имаме опит в рекламиране на проект, подобен на Вашия.
За последните 16 години сме работили на различни международни пазари и имаме над 3 000 успешни проекта.
Маркетинг специалистите в нашия екип имат 187 сертификати за глобална реклама и анализ, които подкрепят техния опит. Всички тези фактори намаляват риска за вашите инвестиции в онлайн реклама.
Тайната на успеха на всеки дигитален бизнес е в автоматизацията на процесите. Автоматизацията на процесите не просто ни позволява да предоставяме висококачествени и ефективни услуги, но прави работата ни ясна и прозрачна.
Списъкът със задачи, техният смисъл и приоритет са винаги ясни за клиента, и са съгласувани с него. Екипът работи с всички възможни инструменти за онлайн реклама.
Работен план за всеки месец с конкретни срокове и възможност за корекции, SCRUM, чек-листове, автоматизация на рутинни действия, контрол на качеството на няколко нива - това са само някои от нещата, които правим, за да гарантираме вашия успех.
Netpeak работи от 2006 година. Можете да се запознаете с нашето портфолио, успешно реализирани проекти в различни ниши и отзиви от клиенти.
Ние добре знаем, че във всеки проект може да има трудности и пречки. Ако възникват проблеми или резултатите не отговарят на очакванията, ние честно го съобщаваме и концентрираме усилията си в търсенето на решение, а не в избягването на неприятна ситуация.
Нашата агенция е разработила редица инструменти за маркетинг и анализ, използвани от маркетинг специалисти по целия свят.
Всъщност нашият продуктов отдел има специален екип, който е посветен на по-нататъшна оптимизация на работните ни процеси и разработване на нови скриптове и технологии.
Постоянно се стремим да работим по-бързо и ефективно. Какво означава това за клиентите ни? Ние изпълняваме задачите много по-ефективно за една и съща цена, което ви позволява да постигнете по-бърз растеж от вашите конкуренти.
С цел пълна прозрачност за клиента създадохме Клиентския профил на Netpeak.
Чрез него можете да проследявате KPI, да оценявате успеха на своите рекламни кампании, да наблюдавате прогреса на задачите и да се свързвате със своите мениджъри проекти във всеки един момент.
Целта на PPC рекламите може да бъде да се увеличи видимостта на Вашия сайт или приложение чрез привличане на целеви трафик. Освен увеличаване на броя посетители, рекламата може да достига и до "по-гореща” аудитория и да работи за увеличаване на продажбите и приходите. Тази услуга позволява широк набор от възможности за таргетиране на специфични групи потребители и разнообразие от рекламни инструменти, което я прави съществена част от дигиталния маркетинг.
Онлайн рекламите са разнообразни и в различни формати, но най-често срещаните видове са реклами в резултатите от търсенето, дисплейни и реклами в социалните мрежи. В социалните мрежи могат да се срещат например в Instagram, Facebook или TikTok в различни формати, а банери от дисплейни реклами могат да бъдат показвани в сайтове и приложения. Netpeak управлява и реклами в YouTube, които също са донесли успех на не един от клиентите ни.
Дигиталните реклами се създават от PPC специалисти в различните платформи. Спрямо вида си те могат да се базират на ключови думи, локации, интереси и други критерии. В някои случаи за тези реклами се плаща само когато потребителя взаимодейства с тях.
Управлението е времеемък процес, който обхваща всички етапи от създаването на рекламите - от подбор на ключови думи и целеви страници, през настройване на бюджети и стратегиии за офериране, до преглед на резултати и анализ на ефективността им. Опитните ни професионалисти следят и анализират кампаниите във всеки един етап, за да бъдат сигурни, че отговарят на целите на бизнеса Ви.
Поради точността и същността си, резултатите от PPC кампаниите могат да бъдат видими почти веднага след стартирането си. Разбира се, за да може да се направи точна калкулация на възвращаемостта на инвестицията е необходимо да мине известно време за събиране на достатъчно данни..
Ефективността на рекламните кампании се измерва чрез различни метрики като CTR, CPA, ROAS и конверсии. Благодарение на аналитичните инструменти експертите от Netpeak изготвят отчети, с които лесно и разбираемо да представят резултатите от всяка една кампания.
Благодарение на дългогодишния си опит в управлението на PPC кампании, нашите специалисти предлагат персонализирани решения и максимална ефективност. Експертите в Netpeak работят с различни инструменти и предоставят множество решения спрямо нишата и спецификите на бизнеса. Работата с агенцията ще Ви осигури качествено управление, отчетност и стратегии, базирани на Вашите цели.