SEO 2.0

Оптимизация на сайт

SEO (Search Engine Optimization) — това е комплекс от процеси, насочени към подобряване на видимостта на сайта на клиента в ниши, на които той наистина отговаря в очите на клиента, от гледна точка на алгоритмите на търсачките. Крайната цел на SEO — привличане на целевата аудитория и конвертиране на част от нея в клиенти на рекламирания в сайта бизнес. Оптимизация за търсачки — един от най-рентабилните инструменти в онлайн маркетинга. Netpeak предоставя уникален на пазара продукт — [SEO 2.0].


Продукт SEO 2.0

Вие създавате Вашия интернет проект (напр. корпоративен сайт, онлайн магазин, портал или сайт за услуги), с цел привличане на нови клиенти за бизнеса си. Но вашият сайт е неоткриваем в интернет. SEO оптимизация на сайта – това е комплексна работа над повишаването на видимостта на вашия сайт [?] в търсачките, в резултат на което се привличат нови целеви посетители на вашия онлайн проект.

Сам по себе си сайта е безполезен, ако на него няма целева аудитория за вашия бизнес.

50% от потребителите търсят стоки и услуги в търсачките. SEO услугите разрешават проблема с ниската видимост на сайта в търсещите машини. С други думи целевата аудитория за вашия бизнес ще открие вашия проект с помощта на търсачката.

Какво е SEO оптимизация на сайт?

3 основни предимства на [SEO 2.0]:

  1. Рентабилност. SEO - това е по-рентабилният от повечето инструменти на онлайн маркетинга.
  2. Точност. Търсещите машини ви подават «топла» целева аудитория. Потребителят няма да търси нещо, което не го интересува.
  3. Дългосрочен ефект. При правилни начини за оптимизация постигнатия резултат се запазва за дълго време.

Презентация [SEO 2.0]

Netpeak, независимо от схемата на ценообразуване (абонаментен план, плащане за трафик и почасово заплащане) предлага продукт [SEO 2.0], който е уникален за пазара и е в пълно съответствие със стратегията за развитие на търсачките и техните препоръки.

[SEO 2.0] = [SEO на настоящето] + [Унифицирани действия за увеличаване на продажбите] + [Подобряване на условия за работа на клиента] + [Бранд Netpeak]

Подробности в презентацията:

За наличие на резултат от SEO е необходимо да се имплементират техническите задания, които предлага агенцията. Ако нямате никой за реализация на техническите задания от агенцията, то няма смисъл да поръчвате SEO – в този случай е по-добре да се ограничите до използване на PPC инструментите.

  • Резултатът няма да е постигнат без реализацията на техническите задания в пълен обем.
  • Скоростта за постигане на резултатите пряко зависи от скоростта на реализация на техническите задания.

Ние предлагаме

1 модели ценообразуване в [SEO 2.0]

2 отделни модули на [SEO 2.0] достъпни за поръчка

Модели ценообразуване в [SEO 2.0]

  • Абонаментен план
  • Плащане за трафик
  • Почасово заплащане

За ценообразуването

SEO оптимизация с месечен абонамент — това е най-опростената и най-популярната схема на заплащане за продукт SEO 2.0. Ние препоръчваме точно тази схема за заплащане за малки и средни проекти c ограничен бюджет.


Предимства на схема за заплащане «SEO оптимизация с месечен абонамент»

  1. Постоянен месечен бюджет.
  2. Опростена калкулация: за разлика от другите схеми, в тази няма нужда от изучаване на допълнителна информация.
  3. Най-рентабилна схема за неголеми онлайн проекти.

За ценообразуването

SEO оптимизация със заплащане за трафик е най-предпочитаният за специалиста начин на плащане за продукта [SEO 2.0]. Ние препоръчваме този абонаментен план на тези клиенти, които желаят да плащат за резултат във вид на органични посетители от търсачките. Оптимизация за трафик се предлага за големи онлайн магазини, сайтове за услуги и портали с не по-малко от 1000 целеви страници.


Предимства на схема за заплащане «SEO оптимизация със заплащане за трафик»

  1. Заплащане само за посещения от търсачките.
  2. Цената на посещението е винаги по-ниска от цената в AdWords.
  3. Цената на всяко последващо посещение е по-ниска от предходното посещение.

Изисквания към проекта за работа по схема за заплащане «SEO оптимизация със заплащане за трафик»:

  1. Проектът вече съществува, пуснат е и е напълнен със съдържание.
  2. Съдържа не по-малко от 1000 страници с уникално съдържание. Ако страниците са под 1000 на брой, то от клиента се изисква съгласие за напълване на сайта с липсващия брой страници.
  3. Клиентът е готов към работа с перспектива с бюджет от {SEO-traffic-work-on-prospect-price}

За ценообразуването

SEO оптимизация със заплащане за часове е най-прозрачният план за заплащане. Препоръчваме този метод за заплащане при работа с големи проекти, както и за тези, които търсят изгоден модел за делегиране на неключови компетенции на бизнеса (в конкретен случай — SEO).


Предимства на схема за заплащане «SEO оптимизация със заплащане за часове»

  1. Пълна прозрачност на всички разходи. Клиентът вижда абсолютно всички разходи до стотинка.
  2. Ежемесечно планиране на кампаниите по оптимизация и отчет с резултати, гъвкава политика по отношение на бюджета на кампанията.
  3. Най-рентабилна схема за средни и големи онлайн проекти (онлайн магазини, тематични портали).

Клиентски профил Netpeak

След като работата стартира, клиентите на Netpeak ще получат достъп до уникална система, която предоставя на клиентите следните характеристики:

  1. Автоматично и бързо стартиране на работата.
  2. Обзорни, но същевременно лесни за разбиране анализи.
  3. Контрол върху работоспособността на сайта.
  4. Известия за баланса на Акаунта.
  5. (KPI) контрол: индекси за общия сайт, продажби, цел на изпълнение и данни за реализациите.
  6. Възможност за осигуряване на обратна връзка за напредъка на проекта.
  7. Допълнителна информация и функции, които не са предвидени никъде другаде.

Етапи и план на работа

  • За онлайн магазини
  • За корпоративни сайтове
  • За сайтове за услуги и портали

Етапи и план на работа по [SEO 2.0] за онлайн магазини


1 етап

Имплементиране и настройване на системи за уеб анализ и мониторинг

  1. Google Analytics.
  2. Yandex.Metrika.
  3. Google Webmaster Tools.
  4. Yandex.Webmaster.
  5. Bing, Yahoo webmaster.
  6. Uptime Robot.

Задълбочена разработка на семантиката на проекта

  1. Събиране и анализ на семантиката на проекта.
  2. Създаване на нови целеви страници за по-конкретни групи търсени фрази.
  3. Проектиране на структурата на сайта.

Одит и оптимизация на сайта

  1. Технически одит, корекция на техническите грешки.
  2. Оптимизация на мета-тагове.
  3. Контент-одит - одит на текстове от гледна точка на читателите.
  4. Открояване на данни на уеб-страниците със Schema.org.
  5. Одит на външната линк-маса

Дефиниране на целите и създаване на план за оптимизация

  1. Определяне и настройка на проследяване на KPI.
  2. Разработка на стратегията на оптимизацията и план за работа.

Консултации със специалист при имплементиране на препоръките

2 етап (ежемесечни работи)

Оптимизацията на сайта и конверсиите

  1. Увеличение на релевантността на целевите страници по отношението на търсените фрази.
  2. Задаване на насока за създаване на контента.
  3. Формиране на грамотно вътрешно налинкване.
  4. Разширяване на семантичното ядро и целевите страници.
  5. Работа с бизнес фактори. Добавяне на необходими “маркери”, които се взимат предвид от търсачките.
  6. Задаване на насока за маркетинга на онлайн проекта (или собственика на бизнеса) от гледна точка на развитието на сайта.
  7. Работа с поведенчески фактори.
  8. CRO (Conversion Rate Optimization).
  9. Оптимизация по чеклист (над 120 точки), насочени към подобряването на показателите на онлайн магазина.
  10. Имплементиране на инструкции по специален чеклист, предназначени за подобряване на корпоративните показатели.

Органичен линкбилдинг

  1. Прес релийзи
  2. Форуми.
  3. Безанкорни и брандинг линкове.
  4. Блогинг.
  5. Q/A сървиси.
  6. Работа със социални фактори - соцсигнали.

Уеб анализ

  1. Определяне на най-ефективните канали за привличане на трафика.
  2. Проследяване на асоциирани конверсии.
  3. Проследяване на поведенчески фактори с топлинни карти.
  4. Анализ на социални сигнали.
  5. Анализ на посещенията през мобилни устройства.
  6. E-commerce анализ.

Технически контрол на грешките

  1. Промяна или изтриване на мета-информацията на целевите страници.
  2. Изтриване на целевите страници.
  3. Затваряне за индексация на целеви страници, които трябва да бъдат отворени за индексация.
  4. Контрол за преоптимизация на заглавията на целевите страници.
  5. Контрол за наличие на целевите страници в индекса.
  6. Контрол за достъпността на сайта.
  7. Контрол на десетки дребни грешки на целевите страници, които влияят върху видимостта на сайта в търсачките

Консултация със специалист по въпросите, касаещи имплементиране на инструкциите

Ежемесечни отчети

  1. Отчетност за извършената работа.
  2. Отчетност по KPI.
  3. Предоставяне на уеб анализ в опростен вариант през Клиентския профил на Netpeak.
Loading...
Loading...
Loading...