Персонална стратегия за оптимизация
Какво правим?
- Анализираме общата видимост на сайта по широк списък от релевантни потребителски търсения.
- Правим анализ на конкурентите, за да придобием представа за тематиката и търсенето, и върху кои фактори ще трябва да се работи на първо място.
- Проучваме структурата на сайтовете на лидерите в нишата и техния линк профил.
4. Правим анализ на търсенето.
- Правим анализ на търсенето.
- Въз основа на събраните данни изготвяме стратегия за оптимизация и детайлен план за работа за няколко месеца.
Резултат: разбиране на пазарната структура, идентифициране на силните и слабите страни на конкурентите, ясен алгоритъм за развитието на проекта и за увеличаване на органичния трафик.
Технически одит на сайта
Какво правим?
Правим детайлен одит на сайта, за да проверим дали съответства на изискванията на Google и да коригираме откритите недостатъци.
По време на одита проверяваме 260+ фактори, разделени на 5 основни етапа:
- Структура на сайта.
- Вътрешен анализ на техническото състояние.
- Анализ на съдържанието.
- Интеграция с търсачки и социални мрежи.
- Настройване на системи за web анализ.
Резултат: подробно техническо задание, чието изпълнение ще доведе сайта до пълно съответствие с изискванията на потребителите и търсачките.
Задълбочена работа върху семантиката
Какво правим?
- Събираме релевантните ключови думи, за да обхванем максимално търсенето в нишата.
- Групираме ключовите думи в клъстери, които използваме за създаване на категории и целеви страници.
- Определяме честотност и конкуренция в търсенето за всеки клъстер (взема се предвид регион и сезонност). Така поставяме приоритет на задачи за създаване на целеви страници и промяна на структурата на сайта за постигане на KPI.
Резултат: пълен списък от ключови думи, по които потребителите търсят Вашия бранд, продукти или услуги. Определяне на ключови думи, за които може по-бързо и по-евтино да изпреварим конкурентите в SERP.
Изготвяне на структура на сайта и списък от целеви страници
Какво правим?
- Изготвяме структура на сайта спрямо събраното семантично ядро, тематиката и нуждите на сайта.
- Изготвяме детайлно техническо задание за създаване на категории, подкатегории, филтри и целеви страници в сайта.
Резултат: категории, филтри, подкатегории и целеви страници за релевантни търсения.
Вътрешно налинкване и увеличение на външната линк маса
Какво правим?
- Изготвяме техническо задание за вътрешно налинкване, за да разпределим правилно вътрешната линк тежест между целевите страници според честотност и конкурентност на ключовите думи.
- Прилагаме сигурни методи за външни линкове, без риск от Google наказания.
- Netpeak има свой линкбилдинг отдел - ние сами събираме база с донори и не купуваме автоматично линкове. Така напълно контролираме качеството на линковете и динамиката на общата линк маса.
Резултат: редовно и безопасно увеличение на външна линк маса. Винаги знаете колко от вашия SEO бюджет се изразходва за линкбилдинг и го променяте, ако е необходимо.
Препоръки за по-добра ползваемост (UX) и конверсия на сайта
Какво правим?
SEO специалистите анализират поведението на потребителите в сайта и изготвят техническо задание с препоръки за дизайна и функционалността на сайта с цел:
- Задържане на потребителя в сайта, за да не се връща отново в резултатите от търсенето.
- По-нисък Bounce Rate (показва колко потребители напускат сайта след преглед само на 1 страница или след по-малко от 30 секунди).
- Увеличение на време за преглед на конкретна страница.
- Увеличение на брой попълнени форми за обратна връзка.
Резултат: подобряване на поведенческите фактори и конверсията, повече клиенти при същото количество трафик. Поведенческите фактори са важен фактор за класиране в търсачките.
Контент фактори
Какво правим?
- Изготвяме техническо задание за текстове на целевите страници.
- Специално създаденият копирайтинг отдел на Netpeak пише текстове по технически задания от SEO специалист.
- След това всички текстове се проверяват от SEO специалист.
- Клиентът може да връща за доработка до 3 пъти всеки текст в рамките на 10 дни след написването му.
- Ако клиентът има собствени копирайтъри, то SEO специалистът подготвя технически задания за създаване на текстове и проверява написаното.
Резултат: текстовете на всяка страница в сайта са написани с оглед на потребителското търсене и решават реални проблеми на целевата аудитория. Знаем как да направим текстовете еднакво полезни за хората и роботите на търсачката.
Търговски фактори
Какво правим?
Работим върху търговски фактори въз основа на информация от клиента:
- Представяне на асортимента при спазване на техническите изисквания.
- Условия за плащане, доставка и гаранционно обслужване.
- Промоции, информация за отстъпки и програма лоялност.
- Препоръки за стимулиране на отзиви от клиенти и работа с тях.
Резултат: информацията в сайта е винаги актуална, асортиментът и промоциите са представени правилно, отзивите увеличават доверието към търговеца.
Социални фактори
Какво правим?
Събираме подходящи места за регистрация на фирмата и подаване на социални сигнали към търсачката. Например Google My Business, форуми и бизнес каталози. Даваме препоръки за попълване на страница на фирмата в сайтовете с най-много трафик.
Резултат: сайтът се сдобива с повече «интернет следи» и точки за контакт с целевата аудитория, което има положително влияние върху общата видимост на сайта.
Мониторинг на ключови параметри в сайта
Какво правим?
С помощта на собствени скриптове и инструментите Serpstat и Netpeak Software редовно проверяваме състоянието на ключовите показатели на сайта: достъпност на съдържанието, индексация на страници от търсачката, промяна на мета тагове, отвори на сървъра, линкове и др. Контролираме над 150 показатели, които влияят на оптимизацията на сайта, и взаимодействието на потребителите с него.
Резултат: всички грешки бързо се идентифицират и елиминират.
Контрол на KPI и отчетност
Какво правим?
За пълна прозрачност на работата ни създадохме Клиентския профил — система за отчитане, където в реално време могат да се проследяват ключовите показатели на сайта, актуални статуси по задачи, счетоводни документи и друга важна информация за проекта. Също може да уговорим персонализирани формати за отчетност и визуализиране на данни.
Резултат: винаги сте наясно как се развива работата по сайта, как се изразходва бюджетът и какви резултати са постигнати. Личният профил е на разположение 24/7.