Комплексен CRM маркетинг

Комплексни CRM маркетинг услуги за онлайн магазини и корпоративни сайтове.

Настройваме редовна и системна комуникация с Вашите клиенти през email, messenger, SMS и push известия.

Увеличаваме лоялността, средната стойност на поръчка и повторните продажби.

Изпрати заявка

Email & Messenger могат да станат значим канал за продажби на бизнеса ви. На клиентите ни той осигурява до 15% от общия приход при сравнително малки разходи.

Всичко се обяснява с лесния закон в маркетинга — по-лесно и евтино е да продаваме на постоянни клиенти, отколкото да търсим нови.

Николай Галинов
Head of Email Marketing

Сертификати

Нашите клиенти

Покажи още →

Решаваме бизнес задачи с помощта на email, messenger и push известия

Активно увеличение на база с потенциални клиенти

Създаваме Customer Journey Map и техническо задание за форми, pop-up прозорци и специални предложения за събиране на контакти от потребители в сайта.

Увеличение на продажби и средна стойност на поръчка

С помощта на детайлно сегментиране и таргетиране на промоционални бюлетини увеличаваме продажбите. На потребители, извършили поръчка, предлагаме допълнителни продукти или обслужване.

Увеличение на конверсия от потребител в покупател

Използваме система от тригерни писма за потребители, които са посещавали сайта, но не са извършили целево действие, с релевантен асортимент и специални условия.

Стимулиране на повторни продажби и ръст на LTV на клиент

Системната комуникация допринася за повторни продажби - така еднократните клиенти стават редовни.

Реактивация на неактивни клиенти

Колко клиенти имате, които са купили само веднъж и повече не са се върнали? Ще направим RFM анализ и ще подготвим предложение за всяка група и ще върнем тези, които са правили покупка, но не са станали постоянни клиенти.

Ръст на лоялност и разпознаваемост на бранда

Ненатрапчиво, но постоянно споделяме с аудиторията полезно съдържание. Така увеличаваме доверието към бранда и разпознаваемостта му.

Защо Email, Messenger и Push?

Ниска цена за изпращане на съобщения

Средна цена за един email е $0,002.

Висок conversion rate

Конверсията в транзакция на добре настроен email инструмент е съществено по-голяма в сравнение с други канали на трафик. Например конверсията на тригерни писма в онлайн магазин може да достигне 5-7% в сравнение с 1-2% от онлайн реклама. Конверсия на промо писма — 8-14%.

Сегментиране на база

по интереси и други параметри допринася за увеличение на конверсията, благодарение на персонализирани предложения.

Връщане на потребители

Това е отличен инструмент за финализиране на изоставени колички и допълнителни продажби на съпътстващи продукти.

Какво включва услугата CRM маркетинг от Netpeak?

Ефективна стратегия

  • Извършване на одит на актуалната ви мейлинг база с контакти
  • Анализ на конкурентите и създаване на успешни шаблони за имейл маркетинг и активиране на вашата клиентска база
  • Помощ за намирането на най-ефективните комуникационни канали и мейлинг списъци за вашия бизнес
  • План и стратегия за пускане на нови инструменти

Настройка на платформата за имейл маркетинг за вашите бюлетини

  • Конфигурация и прехвърляне на нова платформа , и преглед на спам рейт и процент на доставяне на имейлите
  • Настройка на аналитика и инструменти за менажиране на данните

Съдържание на имейл маркетинг кампаниите

  • Създаване на ефективна контент стратегия за промоционални и информационни имейли
  • Дизайн и изработка на HTML имейл темплейти

Създаване на имейл маркетинг списъци

  • Изготвяне на структура на потребителското пътуване
  • Изработка на pop-up и други видове форми на вашия сайт за разрастване на списъка с контакти

Подготовка на тенически задания

  • За програмисти — за вграждане на форми в сайта и настройка на тригерни имейли
  • За уеб дизайнери — за изработка на банери

Оптимизация и сегментиране на мейлинг лист

  • Обработка, обновяване и сегментиране на вашата клиентска база
  • Извършване на RFM (recency, frequency and monetary) анализ

Обширна система от автоматизирани мейлинг списъци

  • За изоставени имейли за търсене
  • Имейли за забравена количка
  • Имейли за потвърждение на регистрацията
  • Имейли за потвърждение на поръчката
  • Имейли за статус на поръчката
  • Имейли след поръчка (отзив, cross-sell)
  • Задействане на събития и имейли на база сегментиране

Регулярни имейл бюлетини

  • Автоматизирани и ръчни имейл кампании
  • Разработване на ефективни хипотези за подобрение на целите/KPIs
  • A/B тестове за определяне кои варианти на кампании се представят по-успешно

Месечни отчети за заложените KPI

  • Синтетични имейл маркетинг KPI:
  • Open rate (OR) е процентът на общия брой абонати, които са отворили дадена имейл кампания
  • Click-through-rate (CTR) е процентът на потребителите, които са кликнали поне веднъж на линк във вашата имейл маркетинг кампания
  • Click-to-open-rate (CTOR) сравнява броя на уникалните кликвания спрямо уникалните отваряния
  • KPI за управление на репутацията:
  • Bounce rate или степен на отпадане е процентът на имейл адресите в списъка ви с абонати, които не са получили вашето съобщение, тъй като то е върнато от пощенския сървър на получателя
  • Spam complaint rate или степента на изпращане на жалби за получен спам е процентът на получателите, които кликват върху бутона за спам или "боклук"/"junk" във входящата им поща
  • Unsubscribe rate/Степента на отписване е метрика, която показва процента на потребителите, които са се отказали от получаване на вашите имейли и са напуснали вашия мейлинг лист
  • Business performance KPIs:
  • ROMI — възвръщаемост на маркетинг инвестицията
  • CPO — цена на поръчка
  • CAC (cost per acquisition) — цената за придобиване на клиент, който е закупил продукт/услуга

Инструменти и видове писма, които ползваме

Тригерни имейли

Създаваме тригърни имейл кампании, за да предоставим автоматизирани, персонализирани отговори на активността на клиентите във вашия уебсайт, като изоставена количка, прекъсната сесия, артикули, които са отново в наличност и други събития.

Welcome имейли

Поредица от имейли се изпраща директно след регистрация на потребителя. Тези имейли ви помагат да изградите постоянна връзка и доверие у клиентите си.

Промоционални имейли

Промоционални имейли за намаления, продажби, промо кодове и специални оферти с таргетиране на конкретни сегменти от клиенти.

Информационни имейли

Служат за изграждането на експертиза на бранда и създаване на лоялност от клиентите, като се предоставя съдържание, което те могат да намерят полезно.

Customer service имейли

Имейли за обслужване на клиентите като потвърждение на абонамент, актуализации за състоянието на поръчката, заявки за преглед и други имейли за обслужване на клиенти, включително за cross-sell.

Промоционални имейли, свързани със събития

Изпращаме както масирани, така и персонализирани имейли с промоции, обвързани с конкретно събитие през годината.

Реактивиране на неактивни клиенти

Настройваме имейл кампании за повторно обвързване, за да спечелим отново вашите неактивни потребители.

Aнкети за удовлетвореността на клиентите

Каним клиентите да попълнят кратка имейл анкета, за да ви помогнем да разберете техните изисквания и да събирате данни за по-подробна сегментация.

Използваме допълнителни канали за комуникация

Push нотификации, Viber съобщения и SMS.

RFM анализ

Сегментирането на клиентите се базира на честотата и паричната стойност на техните трансакции за създаване на персонализирани оферти с по-висок ROI за вашите топ клиенти.


Цената на имейл маркетинга и маркетинга за задържане на потребителите, както и наборът от необходимите за това инструменти, зависят от обема на базата от адреси, както и от нишата и вида на бизнеса.
Изпратете ни заявка и нашите специалисти ще подготвят план за развитие и  комуникационна стратегия конкретно за вашия проект.

Комплексни стратегии за задържане на потребителите до ключ

Какво правим ние?

Ние навлизаме из основи във вашия бизнес и разработваме план за развитие на маркетинга за задържане на потребителите, който последователно прилагаме ежемесечно, за да постигнем вашите бизнес цели и KPI.

Какво се включва в тази услуга?

  • имейл, web push, mobile push, sms и Viber;

  • aнализ на нишата, търсенето, конкурентите;

  • разработване на маркетинг план;

  • технически настройки на мейлинг услугата;

  • система за събиране на нови контакти;

  • профилактика, валидиране и сегментиране на мейлинг листа;

  • планиране, анализ и репортинг;

  • дизайн и копирайтинг;

  • оформление на бюлетини, тестове и визуализации;

  • автоматизиране на имейли;

  • консултации, внедряване и съпорт;

  • регулярна комуникация с мениджър на проекта.

За кого е тази услуга?

За компании, които вече имат собствен списък от поне 5000 имейл контакти или трафик на сайта от 30 000 потребители на месец, разполагат с програмист и достъп до кода на уебсайта за изпълнение на технически задачи.

Какво получавате като резултат?

  • Системен ръст на KPI-те за задържане на аудиторията и консистентно развитие на всички мейлинг показатели.

  • Опитен маркетинг екип с различна специализация, който знае какво да направи и как да го постигне.

  • Опит и доказана експертиза в retention маркетинга и имплементирането на доказани ефективни механизми.

  • Гъвкавост и приспособимост на екипа към нуждите и процесите във вашия бизнес.

от 1 000 USD на месец

Изпрати заявка →

Маркетинг стратегия за задържане на потребителите

Какво правим?

Въз основа на анализа на пазара и вашия бизнес ние разработваме маркетинг стратегия за задържане на потребителите, план за нейното изпълнение стъпка по стъпка, оценка на ресурсите, необходими за прилагането ѝ, и прогнозиране на резултатите.

Какво включва тази услуга?

  • анализ на пазара: изисквания, конкуренти, динамика;

  • одит на ESP (доставчик на имейл услугата), уебсайта, приложението, социалните ви мрежи;

  • определяне на KPI, точки за ръст;

  • полагане на цели за стратегията;

  • формиране на тактики;

  • разработване на т.н. Gantt chart/Таблица на Гант за имплементиране на стратегията и изчисляване на ресурсите;

  • изготвяне на прогноза за динамиката на поставените KPI и идентифициране на контролни показатели.

За кого е тази услуга?

За компании, които имат собствен списък от 100 000 имейл контакти и се нуждаят от правилно, обширно и незабавно стартиране на маркетинг за задържане на потребителите, но нямат собствен екип или имат нужда да рестартират текущия маркетинг за задържане във вътрешния екип.

Какво получавате в резултат?

  • Ефективна и приложима стратегия, основана на конкретни и точни данни посредством извършения анализ и опита на специалистите по маркетинг на ефективността.

  • Спестяване на време и пари в сравнение с несистемна работа без работеща стратегия.

  • Маркетинг експертиза, която ще се превърне в реалистичен и конкретен план за действие и прилагане на стратегията.

  • Сума на прогнозата, динамика на KPI и приходите в резултат на имплементацията.

от 2 000 USD/4-6 седмици

Изпрати заявка →

Стартиране на имейл маркетинг услугата от нулата на принципа „Бърз старт“

Какво правим?

Ние извършваме цялата подготвителна работа необходима за стартиране на имейл маркетинг услугата от нулата, подготвяме ръководство и се консултираме с вас, така че в бъдеще вашият вътрешен маркетинг екип да може да управлява имейл маркетинга независимо.

Какво включва услугата?

Създаване и технически настройки на акаунта; създаване на форми за абониране и събиране на контакти; разработване на основен шаблон за имейл; базисни шаблони за имейли за задействане на аудиторията; създаване на скриптове за задействане; валидиране на мейлинг листи и подготовка за изпращане на съобщения; контент план за първия месец; ръководство за по-нататъшна работа с платформата за вашия маркетинг специалист; консултация с вашия маркетолог относно по-нататъшната работа на имейл маркетинг канала.

За кого е тази услуга?

За компании, които искат да стартират имейл маркетинг, но не знаят как и откъде да започнат. За компании, които имат вътрешен маркетолог и разработчик, имейл списък с до 5000 контакта и които искат да създават допълнителни имейл кампании самостоятелно.

Какво получавате в резултат?

  • Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.

  • Валидиран имейл списък със съществуващите ви контакти и система за събиране на нови контакти.

  • Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.

  • Работещи базисни имейли за задействане, генериращи доходи на месечна база.

  • Ръководство за менажиране на мейлинг акаунта.

От 1 000 USD/4-6 седмици

Изпрати заявка →

Разрастване на имейл списък

Какво правим?

Ние създаваме система за преобразуване на трафика от вашия уебсайт в имейл списък в платформата за имейл маркетинг, използвайки механика, доказана при десетки проекти. Инициираме базисна автоматизация, за да ви генерираме доходи от задействащи (тригърни) имейли веднага след внедряването.

Какво включва услугата?

  • дизайн на формата за абониране в уебсайта subscription form design for the website (static, pop up / game, widget);

  • технически настройки на акаунта в имейл платформата;

  • основен имейл темплейт;

  • базисни автоматизирани (тригърни) писма;

  • технически задания за програмиста за прехвърляне на контакти от формите за абониране в имейл услугата, както и настройка на събития за задействане на аудиторията;

  • съпорт при имплементацията;

  • актуализиране на съществуващия мейлинг лист.

За кого е тази услуга?

За компании, които искат да общуват със своята аудитория чрез имейл, но все още нямат изградена база с контакти или тя не е достатъчно голяма, за да инвестират усилия в регулярни масови съобщения. За компании с месечен трафик от 15 000 или повече потребители.

Какво получавате в резултат?

  • Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.

  • Ефективна система за събиране на контакти.

  • Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.

  • Работещи базисни имейли за задействане (автоматични имейли), за да генериране на доходи веднага след имплементацията.

от 600 USD/2-4 седмици

Изпрати заявка →

Други услуги за задържане на потребителите

Готови сме да разработим персонализиран план с маркетинг задачи за задържане на потребителите въз основа на вашите бизнес нужди. Ние ще предложим решение за вашата основна задача и ще намерим начин за ефективно използване на маркетинга за задържане, за да постигнете своите цели. Ако се интересувате от някаква част или елемент от описаната услуга - свържете се с нас.

Какво друго можем да ви предложим?

  • почасови консултации;

  • конвертиране на базата ви с телефонни контакти в имейл маркетинг контакти;

  • работа с един или няколко канала по избор: имейл, web push известия, мобилни известия, SMS, Viber;

  • автоматизиране на имейли;

  • разрешаване на проблема с попадането в папка 'Spam';

  • подобрение на репутацията на изпращащия домейн;

  • внедряване на продуктови препоръки в уебсайта;

  • всяка една час от услугите, споменати в останалите слайдове.

Изпрати заявка →

Нашите мултиканални маркетинг инструменти и технологии

Групови и автоматизирани пощенски списъци въз основа на данните за поведението на потребителите с оmnichannel маркетинг подход.

Инструмент за комуникационни маркетинг автоматизации за масови мейлинг съобщения и конфигуриране на различни имейл сценарии.

Вероятно най-известната платформа за имейл маркетинг.

Интегрираната CRM платформа на HubSpot включва маркетинга, продажбите, услугите, операциите и софтуера за създаване на уебсайтове, от които се нуждаете, за да развиете бизнеса си.

Klaviyo, платформата за ecommerce маркетинг автоматизации, използвана за имейл маркетинг и SMS съобщения, синхронизира набора ви от технологични решения с вашия онлайн магазин, за да скалира бизнеса ви.

Нашите кейсове

4308% ROAS

Със Search кампания за басейни и джакузита

Кейс: Netpeak и Mr. Bricolage — как постигнахме устойчив рентабилен ръст чрез Google Ads

+87% ROAS

Резултати от кампаниите в Мрежата за търсене в сравнение с предходния период

Кейс: Модерни похвати за по-добри резултати — как повишихме 2 пъти стойността на транзакциите със същия разход

98%

Ръст на поръчките от CRM маркетинг

Mania.bg — История на успеха: ефективно управление и развитие чрез CRM маркетинг

Какво казват нашите клиенти

Заяви консултация

Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
Евгени Венков
Business Development Manager
Получи консултация
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.