Промотиране на мобилно приложение

Рекламата на мобилно приложение позволява да се решат проблемите с връщането на потребителя в приложението, неговото задържане, привличането на нови потребители и конверсии в приложението.

3 основни предимства на услугата „Промотиране на мобилно приложение”:

  1. Максимална близост до потребителя – потребителят вижда рекламата в своя телефон.
  2. Точна адресация на рекламното съобщение. От търсачките, медийните и социалните мрежи в приложението попада вече „топла” целева аудитория. Тези инструменти за реклама на мобилното приложение позволяват да се таргетира максимално тесен кръг потребители.
  3. Мигновен резултат. Рекламата позволява в кратки срокове да се привлече целева аудитория и да се повиши доходността на мобилното приложение.

Какви рекламни платформи използваме

  • Системи за публикуване на контекстна реклама

    Google AdWords, Яндекс.Директ

    Google AdWords е система за Интернет реклама, позволяваща да се публикуват обяви в търсачката на Google, а също така на съответните рекламни площадки на медийната мрежа и в магазина за мобилни приложения Google Play.

    Яндекс.Директ е система за Интернет реклама, позволяваща да се публикуват обяви в мобилното търсене на Яндекс, а също така на сайтовете на рекламната мрежа на Яндекс за мобилни устройства.

  • Системи за публикуване на таргетирана реклама

    Facebook, Instagram, myTarget

    myTarget е най-голямата система за таргетирана реклама, една от възможностите на която се явява публикуването на платени реклами за мобилни приложения, насочени към потребителите на Вконтакте, Одноклассники, Мой Мир.

    Facebook, Instagram. Таргетираната реклама позволява да се използват много гъвкави настройки за намиране на най-тесен кръг целева аудитория от потребители, които е най-вероятно да бъдат заинтересовани от рекламираните стоки и услуги.

  • Системи за публикуване на банерна и видеореклама

    Google, iAD, InMobi

Етапи и план на работите

1 етап

Техническа подготовка на проекта за рекламната кампания

  1. Инсталиране на Google Tag Manager.
  2. Инсталиране на Google Analytics SDK Services за iOS.
  3. Инсталиране на Google Analytics.
  4. Настройка на целите за рекламната кампания в Google Analytics.
  5. Създаване на рекламни акаунти и синхронизация на акаунтите със системите за анализ.
  6. Синхронизация на конзолите за програмисти със системите за анализ и рекламните акаунти.

Подготвителни работи

  1. Тестване на приложението и обработката на заявките от мениджърите.
  2. Прогнозиране на стойността за конверсия от рекламните кампании.
  3. Разработка на стратегия за промотиране на мобилното приложение.

Работа с акаунта

  1. Създаване/включване на рекламни акаунти според стратегията.
  2. Изграждане структурата на акаунтите в рекламните системи.
  3. Добавяне на стандартния списък отрицателни сайтове за кампанията в Google AdWords.
  4. Настройка на ремаркетинга в рекламните системи.
  5. Настройка на списъците за ремаркетинг за по-нататъшна работа с рекламната кампания.

2 етап (ежемесечни работи)

Работа с акаунта

  1. Стартиране на съгласувани кампании в рекламните системи и анализ на акаунтите:
    1. Регионална корекция на ставките.
    2. Ежедневна корекция на ставките.
  2. Анализ на настройките за автоматизация и гъвкавите стратегии.
  3. Анализ на кампаниите:
    1. Оптимизация на кампаниите в търсачките.
    2. Оптимизация на медийните кампании за инсталиране на мобилното приложение.
    3. Оптимизация на медийния ремаркетинг.
    4. Оптимизация на видео кампаниите.
  4. Проверка на „привлекателността” на обявите, тестване на креативни идеи:
    1. Смяна на „изгарящите” банери.
  5. Анализ на работата на ключовите думи и площадките:
    1. Обновяване на отрицателните сайтове.
    2. Анализ релевантността на ключовите думи.

Подробности в презентацията:

Loading...
Loading...
Loading...