Имейл маркетинг от Netpeak за повече редовни клиенти и по-успешни промоции ✓ Задържане на клиенти и повече нови абонати ⫸ Получете консултация CRM и имейл маркетинг услуги за лоялни клиенти и успех — Netpeak България

Комплексен CRM маркетинг

Благодарение на комплексните CRM услуги, ние успяваме да увеличим лоялността и поръчките от клиентите. Поддържаме редовна комуникация с новите и вече затвърдилите се посетители чрез имейл, Messenger, Viber, SMS и push съобщения. Заедно с изградените персонализирани и автоматизирани кампании онлайн магазините и корпоративните сайтове постигат добри резултати с малка инвестиция. Имейл маркетингът е каналът с най-големи стойности на ROI.

Изпрати заявка

Email & Messenger могат да станат значим канал за продажби на бизнеса ви. На клиентите ни той осигурява до 15% от общия приход при сравнително малки разходи.

Всичко се обяснява с лесния закон в маркетинга — по-лесно и евтино е да продаваме на постоянни клиенти, отколкото да търсим нови.

Николай Галинов
Head of CRM & Email Marketing

Какво представлява CRM услугата?

Имейл маркетинг услугите предоставят възможност да изградите персонализирана комуникация с клиентите си, увеличавайки лоялността към своя бранд.

Чрез различни кампании се покриват всички етапи от маркетинговата фуния - привличане, ангажираност и действие, на което се дължат и отличните резултати от retention маркетинга. Изпращаните съобщения се изграждат изцяло спрямо бизнеса и клиентите му, като лесно могат да бъдат проследени резултатите от тях.

Освен създаването на известия и имейли, важна част от работата на маркетолозите е и анализът на потребителите и тяхната ангажираност. Чрез RFM анализ лесно могат да се таргетират специфични групи от съществуващите клиенти, което води до по-големи продажби и повече удовлетворение у посетителите.

Ползите от email, SMS, Viber и push известията

Активно увеличение на база с потенциални клиенти

Създаваме Customer Journey Map и техническо задание за форми, pop-up прозорци и специални предложения за събиране на контакти от потребители в сайта.

Увеличение на продажби и средна стойност на поръчка

С помощта на детайлно сегментиране и таргетиране на промоционални бюлетини увеличаваме продажбите. На потребители, извършили поръчка, предлагаме допълнителни продукти или обслужване.

Увеличение на конверсия от потребител в покупател

Използваме система от тригерни писма за потребители, които са посещавали сайта, но не са извършили целево действие, с релевантен асортимент и специални условия.

Стимулиране на повторни продажби и ръст на LTV на клиент

Системната комуникация допринася за повторни продажби - така еднократните клиенти стават редовни.

Реактивация на неактивни клиенти

Колко клиенти имате, които са купили само веднъж и повече не са се върнали? Ще направим RFM анализ и ще подготвим предложение за всяка група и ще върнем тези, които са правили покупка, но не са станали постоянни клиенти.

Ръст на лоялност и разпознаваемост на бранда

Ненатрапчиво, но постоянно споделяме с аудиторията полезно съдържание. Така увеличаваме доверието към бранда и разпознаваемостта му.
“Едно от основните предизвикателства пред нас беше осигуряването на навременна и адекватна комуникация с клиентите на онлайн магазина ни. С помощта на платформата Contact Pigeon успяхме да преодолеем това предизвикателство и успешно да постигнем целите си, свързани с обслужване на клиентите.

Горещо бих препоръчал Netpeak заради техния опит и отдаденост по всеки проект.”
Бранислав Мавров
Онлайн маркетинг мениджър на Mania.bg

Предимствата на имейл кампаниите, Viber и push съобщенията

Ниска цена за изпращане на съобщения

Средна цена за един email е $0,002.

Висок conversion rate

Конверсията в транзакция на добре настроен email инструмент е съществено по-голяма в сравнение с други канали на трафик. Например конверсията на тригерни писма в онлайн магазин може да достигне 5-7% в сравнение с 1-2% от онлайн реклама. Конверсия на промо писма — 8-14%.

Сегментиране на база

по интереси и други параметри допринася за увеличение на конверсията, благодарение на персонализирани предложения.

Връщане на потребители

Това е отличен инструмент за финализиране на изоставени колички и допълнителни продажби на съпътстващи продукти.

Нашите клиенти

Покажи още →

Какво включва услугата CRM маркетинг от Netpeak?

Да обсъдим вашия проект?
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас!

Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания.

Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден,

За да отговорят на всички Ваши въпроси.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ефективна стратегия

  • Разработване на стратегия за имейл маркетинг и анализиране на конкурентите за създаване на успешни имейл шаблони.

Мейлинг база

  • Одит на текущата ви база с контакти и съдействие при откриването на най-ефективните комуникационни канали за вашия бизнес.

Техническа подготовка и настройки

  • Настройване на избраната от вас платформа за бюлетини. Анализ на спам рейтинга и процента доставени имейли. Настройка на аналитичните инструменти за управление и анализ на данните от кампаниите.

Съдържание на имейл маркетинг кампаниите

  • Изграждане на успешна контент стратегия за промоционални и информационни имейли. Изработка на HTML темплейти за имейли и създаване на списъци. Дизайн и изработка на pop-up и други видове форми или opt-in точки за добавяне на контакти.

Подготовка на технически задания за програмисти и уеб дизайнери

    Извършване на RFM анализ и сегментиране на клиентската ви база

      Автоматизирани мейлинг списъци за забравена количка, потвърждение на регистрация или поръчка, за отзиви след поръчка и всички други събития, открити след сегментиране

      Регулярни имейл бюлетини

      • Автоматизирани и ръчни имейл кампании, които подлежат на A/B тестове за определяне на ефективността - позволяват разработването на стратегии за подобряване на целите на бизнеса.

      Месечни отчети за заложените KPI

      • Отчети за основните имейл маркетинг KPI - Open rate (OR), Click-through-rate (CTR) и Click-to-open-rate (CTOR).
      • KPI за управление на репутацията - изготвяне на отчети за степен на отпадане, процент на изпращане на жалби за получен спам и степента на отписване.
      • Business performance KPIs - за да представим ефикасността на услугата, изготвяме отчети за метриките: (ROMI - възвръщаемост на маркетинг инвестицията, CPO - цена на поръчка и Cost per acquisition - цената за придобиване на клиент, който е закупил продукт/услуга).

      Omnichannel подход

      • Прилагане на стратегия, която обединява взаимодействиета с клиента чрез множество канали — от онлайн до офлайн. Синхронизираме комуникацията между уебсайта, социалните мрежи и търговските точки, гарантирайки еднакво клиентско изживяване навсякъде. Това увеличава ефективността на маркетинговите кампании, като води до по-висока конверсия и клиентска лоялност.

      Какви кампании и видове съобщения изпращаме?

      Тригерни имейли

      Създаваме тригърни имейл кампании, за да предоставим автоматизирани, персонализирани отговори на активността на клиентите във вашия уебсайт, като изоставена количка, прекъсната сесия, артикули, които са отново в наличност и други събития.

      Welcome имейли

      Поредица от имейли се изпраща директно след регистрация на потребителя. Тези имейли ви помагат да изградите постоянна връзка и доверие у клиентите си.

      Промоционални имейли

      Промоционални имейли за намаления, продажби, промо кодове и специални оферти с таргетиране на конкретни сегменти от клиенти.

      Информационни имейли

      Служат за изграждането на експертиза на бранда и създаване на лоялност от клиентите, като се предоставя съдържание, което те могат да намерят полезно.

      Customer service имейли

      Имейли за обслужване на клиентите като потвърждение на абонамент, актуализации за състоянието на поръчката, заявки за преглед и други имейли за обслужване на клиенти, включително за cross-sell.

      Промоционални имейли, свързани със събития

      Изпращаме както масирани, така и персонализирани имейли с промоции, обвързани с конкретно събитие през годината.

      Реактивиране на неактивни клиенти

      Настройваме имейл кампании за повторно обвързване, за да спечелим отново вашите неактивни потребители.

      Aнкети за удовлетвореността на клиентите

      Каним клиентите да попълнят кратка имейл анкета, за да ви помогнем да разберете техните изисквания и да събирате данни за по-подробна сегментация.

      Използваме допълнителни канали за комуникация

      Push нотификации, Viber съобщения и SMS.

      RFM анализ

      Сегментирането на клиентите се базира на честотата и паричната стойност на техните трансакции за създаване на персонализирани оферти с по-висок ROI за вашите топ клиенти.

      Email marketing услуги и цени

      Цената на имейл маркетинга и маркетинга за задържане на потребителите, както и наборът от необходимите за това инструменти, зависят от обема на базата от адреси, както и от нишата и вида на бизнеса.
      Изпратете ни заявка и нашите специалисти ще подготвят план за развитие и  комуникационна стратегия конкретно за вашия проект.

      Комплексни стратегии за задържане на потребителите до ключ

      Какво правим ние?

      Ние навлизаме из основи във вашия бизнес и разработваме план за развитие на маркетинга за задържане на потребителите, който последователно прилагаме ежемесечно, за да постигнем вашите бизнес цели и KPI.

      Какво се включва в тази услуга?

      • имейл, web push, mobile push, sms и Viber;

      • aнализ на нишата, търсенето, конкурентите;

      • разработване на маркетинг план;

      • технически настройки на мейлинг услугата;

      • система за събиране на нови контакти;

      • профилактика, валидиране и сегментиране на мейлинг листа;

      • планиране, анализ и репортинг;

      • дизайн и копирайтинг;

      • оформление на бюлетини, тестове и визуализации;

      • автоматизиране на имейли;

      • консултации, внедряване и съпорт;

      • регулярна комуникация с мениджър на проекта.

      За кого е тази услуга?

      За компании, които вече имат собствен списък от поне 5000 имейл контакти или трафик на сайта от 30 000 потребители на месец, разполагат с програмист и достъп до кода на уебсайта за изпълнение на технически задачи.

      Какво получавате като резултат?

      • Системен ръст на KPI-те за задържане на аудиторията и консистентно развитие на всички мейлинг показатели.

      • Опитен маркетинг екип с различна специализация, който знае какво да направи и как да го постигне.

      • Опит и доказана експертиза в retention маркетинга и имплементирането на доказани ефективни механизми.

      • Гъвкавост и приспособимост на екипа към нуждите и процесите във вашия бизнес.

      от 1 000 USD на месец

      Изпрати заявка →

      Маркетинг стратегия за задържане на потребителите

      Какво правим?

      Въз основа на анализа на пазара и вашия бизнес ние разработваме маркетинг стратегия за задържане на потребителите, план за нейното изпълнение стъпка по стъпка, оценка на ресурсите, необходими за прилагането ѝ, и прогнозиране на резултатите.

      Какво включва тази услуга?

      • анализ на пазара: изисквания, конкуренти, динамика;

      • одит на ESP (доставчик на имейл услугата), уебсайта, приложението, социалните ви мрежи;

      • определяне на KPI, точки за ръст;

      • полагане на цели за стратегията;

      • формиране на тактики;

      • разработване на т.н. Gantt chart/Таблица на Гант за имплементиране на стратегията и изчисляване на ресурсите;

      • изготвяне на прогноза за динамиката на поставените KPI и идентифициране на контролни показатели.

      За кого е тази услуга?

      За компании, които имат собствен списък от 100 000 имейл контакти и се нуждаят от правилно, обширно и незабавно стартиране на маркетинг за задържане на потребителите, но нямат собствен екип или имат нужда да рестартират текущия маркетинг за задържане във вътрешния екип.

      Какво получавате в резултат?

      • Ефективна и приложима стратегия, основана на конкретни и точни данни посредством извършения анализ и опита на специалистите по маркетинг на ефективността.

      • Спестяване на време и пари в сравнение с несистемна работа без работеща стратегия.

      • Маркетинг експертиза, която ще се превърне в реалистичен и конкретен план за действие и прилагане на стратегията.

      • Сума на прогнозата, динамика на KPI и приходите в резултат на имплементацията.

      от 2 000 USD/4-6 седмици

      Изпрати заявка →

      Стартиране на имейл маркетинг услугата от нулата на принципа „Бърз старт“

      Какво правим?

      Ние извършваме цялата подготвителна работа необходима за стартиране на имейл маркетинг услугата от нулата, подготвяме ръководство и се консултираме с вас, така че в бъдеще вашият вътрешен маркетинг екип да може да управлява имейл маркетинга независимо.

      Какво включва услугата?

      Създаване и технически настройки на акаунта; създаване на форми за абониране и събиране на контакти; разработване на основен шаблон за имейл; базисни шаблони за имейли за задействане на аудиторията; създаване на скриптове за задействане; валидиране на мейлинг листи и подготовка за изпращане на съобщения; контент план за първия месец; ръководство за по-нататъшна работа с платформата за вашия маркетинг специалист; консултация с вашия маркетолог относно по-нататъшната работа на имейл маркетинг канала.

      За кого е тази услуга?

      За компании, които искат да стартират имейл маркетинг, но не знаят как и откъде да започнат. За компании, които имат вътрешен маркетолог и разработчик, имейл списък с до 5000 контакта и които искат да създават допълнителни имейл кампании самостоятелно.

      Какво получавате в резултат?

      • Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.

      • Валидиран имейл списък със съществуващите ви контакти и система за събиране на нови контакти.

      • Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.

      • Работещи базисни имейли за задействане, генериращи доходи на месечна база.

      • Ръководство за менажиране на мейлинг акаунта.

      От 1 000 USD/4-6 седмици

      Изпрати заявка →

      Разрастване на имейл списък

      Какво правим?

      Ние създаваме система за преобразуване на трафика от вашия уебсайт в имейл списък в платформата за имейл маркетинг, използвайки механика, доказана при десетки проекти. Инициираме базисна автоматизация, за да ви генерираме доходи от задействащи (тригърни) имейли веднага след внедряването.

      Какво включва услугата?

      • дизайн на формата за абониране в уебсайта subscription form design for the website (static, pop up / game, widget);

      • технически настройки на акаунта в имейл платформата;

      • основен имейл темплейт;

      • базисни автоматизирани (тригърни) писма;

      • технически задания за програмиста за прехвърляне на контакти от формите за абониране в имейл услугата, както и настройка на събития за задействане на аудиторията;

      • съпорт при имплементацията;

      • актуализиране на съществуващия мейлинг лист.

      За кого е тази услуга?

      За компании, които искат да общуват със своята аудитория чрез имейл, но все още нямат изградена база с контакти или тя не е достатъчно голяма, за да инвестират усилия в регулярни масови съобщения. За компании с месечен трафик от 15 000 или повече потребители.

      Какво получавате в резултат?

      • Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.

      • Ефективна система за събиране на контакти.

      • Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.

      • Работещи базисни имейли за задействане (автоматични имейли), за да генериране на доходи веднага след имплементацията.

      от 600 USD/2-4 седмици

      Изпрати заявка →

      Други услуги за задържане на потребителите

      Готови сме да разработим персонализиран план с маркетинг задачи за задържане на потребителите въз основа на вашите бизнес нужди. Ние ще предложим решение за вашата основна задача и ще намерим начин за ефективно използване на маркетинга за задържане, за да постигнете своите цели. Ако се интересувате от някаква част или елемент от описаната услуга - свържете се с нас.

      Какво друго можем да ви предложим?

      • почасови консултации;

      • конвертиране на базата ви с телефонни контакти в имейл маркетинг контакти;

      • работа с един или няколко канала по избор: имейл, web push известия, мобилни известия, SMS, Viber;

      • автоматизиране на имейли;

      • разрешаване на проблема с попадането в папка 'Spam';

      • подобрение на репутацията на изпращащия домейн;

      • внедряване на продуктови препоръки в уебсайта;

      • всяка една част от услугите, споменати в останалите слайдове.

      Изпрати заявка →

      Имейл платформи и услуги, които използваме

      Платформа за omnichannel маркетинг автоматизации, която обединява различни комуникационни канали (имейли, SMS и уеб известия).

      Платформа за автоматизация и персонализация на потребителското изживяване в реално време чрез AI.

      theMarketer е CRM платформа за маркетингови автоматизации, която обединява имейли, SMS и други канали, за да създава и управлява персонализирани кампании с omnichannel подход.

      Инструмент за комуникационни маркетинг автоматизации за масови мейлинг съобщения и конфигуриране на различни имейл сценарии.

      Вероятно най-известната платформа за имейл маркетинг.

      Групови и автоматизирани имейл списъци въз основа на данните за поведението на потребителите с оmnichannel маркетинг подход.

      Интегрираната CRM платформа на HubSpot включва маркетинга, продажбите, услугите, операциите и софтуера за създаване на уебсайтове, от които се нуждаете, за да развиете бизнеса си.

      Klaviyo, платформата за ecommerce маркетинг автоматизации, използвана за имейл маркетинг и SMS съобщения, синхронизира набора ви от технологични решения с вашия онлайн магазин, за да скалира бизнеса ви.

      Brevo предлага инструменти за имейл маркетинг, SMS кампании, чат на живо, CRM и автоматизация на маркетингови процеси, както и анализ на ефективността на кампаниите.

      Често задавани въпроси за CRM услугата

      Какво представляват автоматизираните имейл кампании?

      Автоматизациите при имейл кампаниите се постигат чрез различни софтуери, които позволяват автоматичното изпращане на имейли при определени събития или извършване на конкретни действия. Подобен тип имейли могат да бъдат за забравен продукт в количка, приветстващ имейл при абониране за бюлетин, предложения на продукти след покупка и много други. Автоматизациите не само спестяват време, но и осигуряват отлична комуникация с клиентите.

      Какви са различните видове имейл маркетинг?

      Имейлите за добре дошли обикновено са първата комуникация на бранда с потребителя след абонамент за бюлетин – целта е да се запознаят взаимно. Промоционалните имейли предоставят възможност за представяне на продукти, услуги или събития. Информационните бюлетини трябва да се изпращат месечно или тримесечно, за да информират аудиторията за последните новини на бранда. Марките могат също да използват имейл маркетинг тактики за свързване с потребителите в социалните медии, повторно ангажиране на неактивни клиенти и споделяне на информация след покупка.

      Колко често трябва да изпращам маркетингови имейли?

      Това зависи от Вашата индустрия. За електронната търговия можете да изпращате ежедневни имейли, особено ако провеждате разпродажби. Бизнесите, базирани на услуги, е по-добре да изпращат имейли веднъж седмично до веднъж месечно. Важно е да не претоварвате аудиторията си, защото това може да доведе до спад в процента на отваряне и кликване.

      Какво е A/B тестване?

      A/B тестовете са метод за сравнение на две версии на един и същи имейл - те могат да се отнасят до промяна при заглавието на имейла, на съдържанието и изображенията, на разположението на елементи или CTA бутона. Двете версии се изпращат до различни абонати и се анализират резултатите. Това дава възможност на маркетолозите да изберат най-ефективния модел и непрестанно да оптимизират стратегията, структурата и дизайна на имейлите.

      Мога ли да използвам имейл маркетинга с други услуги?

      Без проблеми можете да съчетаете CRM маркетинга с други маркетингови услуги и канали. Чрез правилно настроена аналитика лесно ще разграничавате резултатите от различните услуги, а колаборацията между имейли и друг вид дейности ще е изцяло в полза на бизнеса.

      Какво представлява CRM?

      CRM (Customer Relationship Management) е система, която помага на бизнеса да управлява взаимоотношенията с настоящи и потенциални клиенти. Тя обединява информация за клиентите от различни канали, като позволява на бизнеса да подобрява обслужването, да увеличава продажбите и да усъвършенства задържането на клиенти.

      Какви са предимствата на използването на CRM система?

      Използването на CRM система предлага множество предимства, включително подобрена организация на данни за клиентите, повишена ефективност на екипите по продажби и маркетинг, по-добро обслужване на клиенти, персонализирани маркетингови кампании и по-добра видимост и анализ на данни.

      Нужна ли е интеграция със CRM системата?

      Интеграцията е силно препоръчителна, тъй като позволява лесно управление на клиентските данни и дава възможности за по-голяма персонализация на имейл кампаниите. Така ще имате по-ефективни процеси и по-добро клиентско обслужване, като в същото време ще имате ясна представа за взаимодействието на потребителите с различните елементи.

      Как имейлите и CRM системата ще подобрят продажбите?

      Комбинирането на имейлите и CRM системата увеличава продажбата чрез персонализирано и целенасочено съдържание, базирано на потребителското поведение и предпочитания. Комуникацията, основана на персонализираното съдържание, води до повишаване на ангажираността и лоялност към бранда.

      Какво е RFM анализ?

      RFM (Recency, Frequency, Monetary) е метод за сегментиране на аудиторията въз основа на трите критерия: колко скоро клиентът е направил покупка, колко често прави покупки и колко пари е изразходвал. Чрез този метод се идентифицират най-ценните за бизнеса потребители и се създават по-ефективни и целенасочени стратегии.

      Нашите кейсове

      31% ръст

      на open rate

      Кейс: как чрез Email & CRM маркетинг постигнахме високи резултати за Forlife.bg

      98% ръст

      на поръчките от CRM маркетинг

      Mania.bg — История на успеха: ефективно управление и развитие чрез CRM маркетинг

      47% ръст

      на приходите

      Кейс PauseJeans: CRM автоматизации или как да постигнем повече продажби и лоялни клиенти

      Какво казват нашите клиенти

      Сертификати

      Заяви консултация

      Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
      Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
      Евгени Венков
      Business Development Manager
      Получи консултация
      Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
      Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.