Имейл маркетинг от Netpeak за повече редовни клиенти и по-успешни промоции ✓ Задържане на клиенти и повече нови абонати ⫸ Получете консултация
Благодарение на комплексните CRM услуги, ние успяваме да увеличим лоялността и поръчките от клиентите. Поддържаме редовна комуникация с новите и вече затвърдилите се посетители чрез имейл, Messenger, Viber, SMS и push съобщения. Заедно с изградените персонализирани и автоматизирани кампании онлайн магазините и корпоративните сайтове постигат добри резултати с малка инвестиция. Имейл маркетингът е каналът с най-големи стойности на ROI.
Изпрати заявкаEmail & Messenger могат да станат значим канал за продажби на бизнеса ви. На клиентите ни той осигурява до 15% от общия приход при сравнително малки разходи.
Всичко се обяснява с лесния закон в маркетинга — по-лесно и евтино е да продаваме на постоянни клиенти, отколкото да търсим нови.
Средна цена за един email е $0,002.
Конверсията в транзакция на добре настроен email инструмент е съществено по-голяма в сравнение с други канали на трафик. Например конверсията на тригерни писма в онлайн магазин може да достигне 5-7% в сравнение с 1-2% от онлайн реклама. Конверсия на промо писма — 8-14%.
по интереси и други параметри допринася за увеличение на конверсията, благодарение на персонализирани предложения.
Това е отличен инструмент за финализиране на изоставени колички и допълнителни продажби на съпътстващи продукти.
Създаваме тригърни имейл кампании, за да предоставим автоматизирани, персонализирани отговори на активността на клиентите във вашия уебсайт, като изоставена количка, прекъсната сесия, артикули, които са отново в наличност и други събития.
Поредица от имейли се изпраща директно след регистрация на потребителя. Тези имейли ви помагат да изградите постоянна връзка и доверие у клиентите си.
Промоционални имейли за намаления, продажби, промо кодове и специални оферти с таргетиране на конкретни сегменти от клиенти.
Служат за изграждането на експертиза на бранда и създаване на лоялност от клиентите, като се предоставя съдържание, което те могат да намерят полезно.
Имейли за обслужване на клиентите като потвърждение на абонамент, актуализации за състоянието на поръчката, заявки за преглед и други имейли за обслужване на клиенти, включително за cross-sell.
Изпращаме както масирани, така и персонализирани имейли с промоции, обвързани с конкретно събитие през годината.
Настройваме имейл кампании за повторно обвързване, за да спечелим отново вашите неактивни потребители.
Каним клиентите да попълнят кратка имейл анкета, за да ви помогнем да разберете техните изисквания и да събирате данни за по-подробна сегментация.
Push нотификации, Viber съобщения и SMS.
Сегментирането на клиентите се базира на честотата и паричната стойност на техните трансакции за създаване на персонализирани оферти с по-висок ROI за вашите топ клиенти.
Ние навлизаме из основи във вашия бизнес и разработваме план за развитие на маркетинга за задържане на потребителите, който последователно прилагаме ежемесечно, за да постигнем вашите бизнес цели и KPI.
имейл, web push, mobile push, sms и Viber;
aнализ на нишата, търсенето, конкурентите;
разработване на маркетинг план;
технически настройки на мейлинг услугата;
система за събиране на нови контакти;
профилактика, валидиране и сегментиране на мейлинг листа;
планиране, анализ и репортинг;
дизайн и копирайтинг;
оформление на бюлетини, тестове и визуализации;
автоматизиране на имейли;
консултации, внедряване и съпорт;
регулярна комуникация с мениджър на проекта.
За компании, които вече имат собствен списък от поне 5000 имейл контакти или трафик на сайта от 30 000 потребители на месец, разполагат с програмист и достъп до кода на уебсайта за изпълнение на технически задачи.
Системен ръст на KPI-те за задържане на аудиторията и консистентно развитие на всички мейлинг показатели.
Опитен маркетинг екип с различна специализация, който знае какво да направи и как да го постигне.
Опит и доказана експертиза в retention маркетинга и имплементирането на доказани ефективни механизми.
Гъвкавост и приспособимост на екипа към нуждите и процесите във вашия бизнес.
от 1 000 USD на месец
Изпрати заявка →Въз основа на анализа на пазара и вашия бизнес ние разработваме маркетинг стратегия за задържане на потребителите, план за нейното изпълнение стъпка по стъпка, оценка на ресурсите, необходими за прилагането ѝ, и прогнозиране на резултатите.
анализ на пазара: изисквания, конкуренти, динамика;
одит на ESP (доставчик на имейл услугата), уебсайта, приложението, социалните ви мрежи;
определяне на KPI, точки за ръст;
полагане на цели за стратегията;
формиране на тактики;
разработване на т.н. Gantt chart/Таблица на Гант за имплементиране на стратегията и изчисляване на ресурсите;
изготвяне на прогноза за динамиката на поставените KPI и идентифициране на контролни показатели.
За компании, които имат собствен списък от 100 000 имейл контакти и се нуждаят от правилно, обширно и незабавно стартиране на маркетинг за задържане на потребителите, но нямат собствен екип или имат нужда да рестартират текущия маркетинг за задържане във вътрешния екип.
Ефективна и приложима стратегия, основана на конкретни и точни данни посредством извършения анализ и опита на специалистите по маркетинг на ефективността.
Спестяване на време и пари в сравнение с несистемна работа без работеща стратегия.
Маркетинг експертиза, която ще се превърне в реалистичен и конкретен план за действие и прилагане на стратегията.
Сума на прогнозата, динамика на KPI и приходите в резултат на имплементацията.
от 2 000 USD/4-6 седмици
Изпрати заявка →Ние извършваме цялата подготвителна работа необходима за стартиране на имейл маркетинг услугата от нулата, подготвяме ръководство и се консултираме с вас, така че в бъдеще вашият вътрешен маркетинг екип да може да управлява имейл маркетинга независимо.
Създаване и технически настройки на акаунта; създаване на форми за абониране и събиране на контакти; разработване на основен шаблон за имейл; базисни шаблони за имейли за задействане на аудиторията; създаване на скриптове за задействане; валидиране на мейлинг листи и подготовка за изпращане на съобщения; контент план за първия месец; ръководство за по-нататъшна работа с платформата за вашия маркетинг специалист; консултация с вашия маркетолог относно по-нататъшната работа на имейл маркетинг канала.
За компании, които искат да стартират имейл маркетинг, но не знаят как и откъде да започнат. За компании, които имат вътрешен маркетолог и разработчик, имейл списък с до 5000 контакта и които искат да създават допълнителни имейл кампании самостоятелно.
Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.
Валидиран имейл списък със съществуващите ви контакти и система за събиране на нови контакти.
Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.
Работещи базисни имейли за задействане, генериращи доходи на месечна база.
Ръководство за менажиране на мейлинг акаунта.
От 1 000 USD/4-6 седмици
Изпрати заявка →Ние създаваме система за преобразуване на трафика от вашия уебсайт в имейл списък в платформата за имейл маркетинг, използвайки механика, доказана при десетки проекти. Инициираме базисна автоматизация, за да ви генерираме доходи от задействащи (тригърни) имейли веднага след внедряването.
дизайн на формата за абониране в уебсайта subscription form design for the website (static, pop up / game, widget);
технически настройки на акаунта в имейл платформата;
основен имейл темплейт;
базисни автоматизирани (тригърни) писма;
технически задания за програмиста за прехвърляне на контакти от формите за абониране в имейл услугата, както и настройка на събития за задействане на аудиторията;
съпорт при имплементацията;
актуализиране на съществуващия мейлинг лист.
За компании, които искат да общуват със своята аудитория чрез имейл, но все още нямат изградена база с контакти или тя не е достатъчно голяма, за да инвестират усилия в регулярни масови съобщения. За компании с месечен трафик от 15 000 или повече потребители.
Готов за работа акаунт във вашия Email Service доставчик.
Ефективна система за събиране на контакти.
Готов за употреба темплейт за имейл, в който трябва само да добавите банер, линкове и текст за всяко следващо изпращане.
Работещи базисни имейли за задействане (автоматични имейли), за да генериране на доходи веднага след имплементацията.
от 600 USD/2-4 седмици
Изпрати заявка →Готови сме да разработим персонализиран план с маркетинг задачи за задържане на потребителите въз основа на вашите бизнес нужди. Ние ще предложим решение за вашата основна задача и ще намерим начин за ефективно използване на маркетинга за задържане, за да постигнете своите цели. Ако се интересувате от някаква част или елемент от описаната услуга - свържете се с нас.
почасови консултации;
конвертиране на базата ви с телефонни контакти в имейл маркетинг контакти;
работа с един или няколко канала по избор: имейл, web push известия, мобилни известия, SMS, Viber;
автоматизиране на имейли;
разрешаване на проблема с попадането в папка 'Spam';
подобрение на репутацията на изпращащия домейн;
внедряване на продуктови препоръки в уебсайта;
всяка една част от услугите, споменати в останалите слайдове.
Платформа за omnichannel маркетинг автоматизации, която обединява различни комуникационни канали (имейли, SMS и уеб известия).
Платформа за автоматизация и персонализация на потребителското изживяване в реално време чрез AI.
theMarketer е CRM платформа за маркетингови автоматизации, която обединява имейли, SMS и други канали, за да създава и управлява персонализирани кампании с omnichannel подход.
Инструмент за комуникационни маркетинг автоматизации за масови мейлинг съобщения и конфигуриране на различни имейл сценарии.
Вероятно най-известната платформа за имейл маркетинг.
Групови и автоматизирани имейл списъци въз основа на данните за поведението на потребителите с оmnichannel маркетинг подход.
Интегрираната CRM платформа на HubSpot включва маркетинга, продажбите, услугите, операциите и софтуера за създаване на уебсайтове, от които се нуждаете, за да развиете бизнеса си.
Klaviyo, платформата за ecommerce маркетинг автоматизации, използвана за имейл маркетинг и SMS съобщения, синхронизира набора ви от технологични решения с вашия онлайн магазин, за да скалира бизнеса ви.
Brevo предлага инструменти за имейл маркетинг, SMS кампании, чат на живо, CRM и автоматизация на маркетингови процеси, както и анализ на ефективността на кампаниите.
Автоматизациите при имейл кампаниите се постигат чрез различни софтуери, които позволяват автоматичното изпращане на имейли при определени събития или извършване на конкретни действия. Подобен тип имейли могат да бъдат за забравен продукт в количка, приветстващ имейл при абониране за бюлетин, предложения на продукти след покупка и много други. Автоматизациите не само спестяват време, но и осигуряват отлична комуникация с клиентите.
Имейлите за добре дошли обикновено са първата комуникация на бранда с потребителя след абонамент за бюлетин – целта е да се запознаят взаимно. Промоционалните имейли предоставят възможност за представяне на продукти, услуги или събития. Информационните бюлетини трябва да се изпращат месечно или тримесечно, за да информират аудиторията за последните новини на бранда. Марките могат също да използват имейл маркетинг тактики за свързване с потребителите в социалните медии, повторно ангажиране на неактивни клиенти и споделяне на информация след покупка.
Това зависи от Вашата индустрия. За електронната търговия можете да изпращате ежедневни имейли, особено ако провеждате разпродажби. Бизнесите, базирани на услуги, е по-добре да изпращат имейли веднъж седмично до веднъж месечно. Важно е да не претоварвате аудиторията си, защото това може да доведе до спад в процента на отваряне и кликване.
A/B тестовете са метод за сравнение на две версии на един и същи имейл - те могат да се отнасят до промяна при заглавието на имейла, на съдържанието и изображенията, на разположението на елементи или CTA бутона. Двете версии се изпращат до различни абонати и се анализират резултатите. Това дава възможност на маркетолозите да изберат най-ефективния модел и непрестанно да оптимизират стратегията, структурата и дизайна на имейлите.
Без проблеми можете да съчетаете CRM маркетинга с други маркетингови услуги и канали. Чрез правилно настроена аналитика лесно ще разграничавате резултатите от различните услуги, а колаборацията между имейли и друг вид дейности ще е изцяло в полза на бизнеса.
CRM (Customer Relationship Management) е система, която помага на бизнеса да управлява взаимоотношенията с настоящи и потенциални клиенти. Тя обединява информация за клиентите от различни канали, като позволява на бизнеса да подобрява обслужването, да увеличава продажбите и да усъвършенства задържането на клиенти.
Използването на CRM система предлага множество предимства, включително подобрена организация на данни за клиентите, повишена ефективност на екипите по продажби и маркетинг, по-добро обслужване на клиенти, персонализирани маркетингови кампании и по-добра видимост и анализ на данни.
Интеграцията е силно препоръчителна, тъй като позволява лесно управление на клиентските данни и дава възможности за по-голяма персонализация на имейл кампаниите. Така ще имате по-ефективни процеси и по-добро клиентско обслужване, като в същото време ще имате ясна представа за взаимодействието на потребителите с различните елементи.
Комбинирането на имейлите и CRM системата увеличава продажбата чрез персонализирано и целенасочено съдържание, базирано на потребителското поведение и предпочитания. Комуникацията, основана на персонализираното съдържание, води до повишаване на ангажираността и лоялност към бранда.
RFM (Recency, Frequency, Monetary) е метод за сегментиране на аудиторията въз основа на трите критерия: колко скоро клиентът е направил покупка, колко често прави покупки и колко пари е изразходвал. Чрез този метод се идентифицират най-ценните за бизнеса потребители и се създават по-ефективни и целенасочени стратегии.