PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация
Повече от 3 млрд. потребители използват Facebook, Messenger или Instagram всеки ден. Така тяхната компания майка - Meta, разполага с голям набор от информация за предпочитанията на своите потребители. В толкова мащабна платформа, конкуренцията сред рекламодателите също е голяма.
В Netpeak познаваме тънкостите при различните формати, особеностите в оферирането и насочването и знаем как да структурираме Вашия рекламен акаунт в Meta, така че да работи спрямо поставените цели.
От планирането до старта, нашите специалисти не спират да търсят нови точки за ръст. Ревизират стратегиите и реагират на промените на пазара и новостите при алгоритмите в платформата.
Маркетолозите ни разполагат с необходимия арсенал от знания и инструменти, с които да повишат ROI, да понижат CPA или да създадат необходимата осведоменост за Вашия бранд с Meta Ads.
С промените във Facebook платформата и нейното ребрандиране като Meta, екосистемата за реклама и таргетиране на аудитории се разшири значително.
Facebook рекламите се показват в различни разположенияна платформата, което улеснява ангажирането на потребителите в няколко популярни формата, от които:
Meta предоставя на рекламодателите богати възможности и методи за таргетиране на аудиторията чрез насрочване на кампании на база:
Meta дава възможност на рекламодателите да дефинират различни маркетинг цели, като трафик, реализации, увеличаване на ангажираността и други. Опциите за таргетиране и отчитане позволяват да се проследят:
Чрез подходящо планиране и ясна стратегия с Meta, бизнесите може да реализират значителни резултати и да задържат лоялността у своите клиенти.
Facebook и Instagram използват алгоритми, които оптимизират показването на рекламите спрямо интересите и поведението на потребителите. В Meta Ads Manager има разнообразни формати, които предлагат адаптивност според целите на рекламната кампания. Какви биват те?
При тях се използва единично изображение или видео за ясна, фокусирана визия. Този формат е подходящ за създаване на висококачествени визуални материали, които акцентират върху даден продукт или услуга.
Карусел форматът предлага възможност за използване на поредица от изображения и/или видеа, които се представят в един и същ рекламен блок. Той е особено подходящ за продуктови каталози и реклами, които искат да покажат различни продукти или различни аспекти на даден продукт.
Колекциите комбинират видеа или изображения с ред от продуктови изображения отдолу. Този формат е предназначен за динамично представяне на продукти, като позволява на потребителите да разгледат и ги закупят директно чрез рекламата. Може да се разположи в News Feed (новинарски поток), Story (стори с кратка продължителност) или другаде. Съществено е видеото или изображението, използвано като „корица“ на рекламата, да е привлекателно и релевантно за аудиторията.
Netpeak е агенция за дигитален маркетинг с над 15 години опит и сертифицирани експерти, които помагат на бизнеса да постигне значими резултати. Защо да изберете нашите услуги?
Екип от над 950 професионалисти, които работят за постигане на вашите бизнес цели.
Чрез детайлен анализ и метрики, осигуряваме отчетливи показатели за успех и растеж на бизнеса на клиентите ни.
SEO, PPC, SERM, ASO и уеб анализи, за да обхванем всички дигитални нужди на бизнеса и да покрием различните формати на дигиталния маркетинг.
Специализирани кампании, осигуряващи таргетирано достигане до вашата аудитория.
Редовни отчети и достъп до клиентски профил, за да сте информирани за всяка стъпка от процеса.
Като част от Meta Business Partner програмата, Netpeak предоставя сигурност и доверие за дългосрочен успех в дигиталната сфера.