PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация Реклами във Фейсбук - Meta Ads кампании от Netpeak

Facebook реклама

Повече от 3 млрд. потребители използват Facebook, Messenger или Instagram всеки ден. Така тяхната компания майка - Meta, разполага с голям набор от информация за предпочитанията на своите потребители. В толкова мащабна платформа, конкуренцията сред рекламодателите също е голяма.

В Netpeak познаваме тънкостите при различните формати, особеностите в оферирането и насочването и знаем как да структурираме Вашия рекламен акаунт в Meta, така че да работи спрямо поставените цели.

Изпрати заявка

От планирането до старта, нашите специалисти не спират да търсят нови точки за ръст. Ревизират стратегиите и реагират на промените на пазара и новостите при алгоритмите в платформата.

Маркетолозите ни разполагат с необходимия арсенал от знания и инструменти, с които да повишат ROI, да понижат CPA или да създадат необходимата осведоменост за Вашия бранд с Meta Ads.

Николай Колев
Head of PPC

Какво представляват рекламите във Facebook?

С промените във Facebook платформата и нейното ребрандиране като Meta, екосистемата за реклама и таргетиране на аудитории се разшири значително.

Възможности за показване и адаптиране

Facebook рекламите се показват в различни разположенияна платформата, което улеснява ангажирането на потребителите в няколко популярни формата, от които:

  • Feeds (новинарски поток) – позволява интегрирането на спонсорирано съдържание, което изглежда като обикновена публикация;
  • дясната колона на десктоп версиятана Facebook – подходяща за визуално ангажиращи банери;
  • Stories (истории) – кратки по продължителност формати, които поддържат емоционална връзка с аудиторията посредством представяне на съдържание чрез снимки или клипове;
  • Instagram и Messenger – комуникационни канали, чрез които се достига до аудитория, активна в различни социални мрежи. Предоставят възможност за показване на продукти по креативен и визуален начин и възможност за започване на директна комуникация с Вашия бизнес.

Аудитория и таргетиране

Meta предоставя на рекламодателите богати възможности и методи за таргетиране на аудиторията чрез насрочване на кампании на база:

  • демографски признаци – възможност за насочване по пол, възраст и други демографски критерии, ключови за създаване на персонализирани съобщения;
  • локация – позволява настройка на кампаниите според географското местоположение на потребителите, ключова за бизнеси с физически обекти или регионални услуги;
  • интереси и поведение – данни, събрани от активността на потребителите, които помагат да се насочат рекламите към тези, които са най-вероятно заинтересован
  • хора, които вече са взаимодействали с бизнеса – като посетители на сайта, потребители на приложението или списъци с клиенти, което подпомага задържането на текущите и ретаргетирането;
  • подобна аудитория (Lookalike) – функция, позволяваща на рекламодателите да се свързват с потребители, сходни на съществуващите им клиенти.

Цели и реализации

Meta дава възможност на рекламодателите да дефинират различни маркетинг цели, като трафик, реализации, увеличаване на ангажираността и други. Опциите за таргетиране и отчитане позволяват да се проследят:

  • импресии – брой на потребителите, до които е достигнала рекламата;
  • реализации – конкретни действия, предприети от потребителите, като покупка или регистрация;
  • тестове и оптимизация – рекламодателите може да създадат A/B тестове на различни компоненти на рекламата, за да се определи коя комбинация работи най-добре за определената аудитория.

Чрез подходящо планиране и ясна стратегия с Meta, бизнесите може да реализират значителни резултати и да задържат лоялността у своите клиенти.

Формати на рекламите в социалните мрежи

Facebook и Instagram използват алгоритми, които оптимизират показването на рекламите спрямо интересите и поведението на потребителите. В Meta Ads Manager има разнообразни формати, които предлагат адаптивност според целите на рекламната кампания. Какви биват те?

Single

При тях се използва единично изображение или видео за ясна, фокусирана визия. Този формат е подходящ за създаване на висококачествени визуални материали, които акцентират върху даден продукт или услуга.

Carousel

Карусел форматът предлага възможност за използване на поредица от изображения и/или видеа, които се представят в един и същ рекламен блок. Той е особено подходящ за продуктови каталози и реклами, които искат да покажат различни продукти или различни аспекти на даден продукт.

Collection

Колекциите комбинират видеа или изображения с ред от продуктови изображения отдолу. Този формат е предназначен за динамично представяне на продукти, като позволява на потребителите да разгледат и ги закупят директно чрез рекламата. Може да се разположи в News Feed (новинарски поток), Story (стори с кратка продължителност) или другаде. Съществено е видеото или изображението, използвано като „корица“ на рекламата, да е привлекателно и релевантно за аудиторията.

Тези формати предлагат множество разнообразни начини за визуално представяне на продукти и създаване на персонализирано съдържание. За по-добри резултати е препоръчително добавяне на CTA бутон (призив към действие) с кратък текст.

Сертификати

Какви резултати да очаквате?

Да обсъдим вашия проект?
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас!

Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания.

Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден,

За да отговорят на всички Ваши въпроси.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Разпознаваемост

Чрез повторение на рекламното съдържание и визуални материали, брандът изгражда връзка с аудиторията.

Трафик

Насочва потребителите към уебсайт, приложение или събитие, което подпомага растежа на бизнеса, благодарение на увеличен интерес и ангажираност.

Ангажираност

Повишава взаимодействието с последователите и достига до нови потребители, увеличавайки видео гледанията, харесванията и реакциите.

Лийдове

Събира потенциални клиенти, като по този начин стимулира бъдещи продажби и растеж.

Конверсии

Насочва рекламите към потребители, склонни към покупка, увеличавайки рентабилността на разходите.

Промотиране на приложение

Привлича нови активни потребители за приложението, повишавайки ангажираността и разпознаваемостта на приложението.

Нашите кейсове

4308% ROAS

със Search кампания за басейни и джакузита

Кейс: Netpeak и Mr. Bricolage — как постигнахме устойчив рентабилен ръст чрез Google Ads

+87% ROAS

от кампаниите в Мрежата за търсене в сравнение с предходния период

Кейс: Модерни похвати за по-добри резултати — как повишихме 2 пъти стойността на транзакциите със същия разход

90% ръст

в онлайн продажбите

Кейс: 90% ръст в онлайн продажбите или какво "забъркахме" с Mania.bg

79% ръст

на конверсиите

Case Study: как MoetoLeglo.bg привлече нови клиенти и увеличи приходите си

91% ръст

в трансакциите

Случаят Domino’s: Удвояване на прихода от видео за 38 дни. Рецептата е Video for Action в Youtube

Защо да изберете нас?

Netpeak е агенция за дигитален маркетинг с над 15 години опит и сертифицирани експерти, които помагат на бизнеса да постигне значими резултати. Защо да изберете нашите услуги?

Сертифицирани експерти

Екип от над 950 професионалисти, които работят за постигане на вашите бизнес цели.

Измерими резултати

Чрез детайлен анализ и метрики, осигуряваме отчетливи показатели за успех и растеж на бизнеса на клиентите ни.

Широк спектър от услуги

SEO, PPC, SERM, ASO и уеб анализи, за да обхванем всички дигитални нужди на бизнеса и да покрием различните формати на дигиталния маркетинг.

Фокус върху аудитории и платформи

Специализирани кампании, осигуряващи таргетирано достигане до вашата аудитория.

Прозрачност

Редовни отчети и достъп до клиентски профил, за да сте информирани за всяка стъпка от процеса.

Като част от Meta Business Partner програмата, Netpeak предоставя сигурност и доверие за дългосрочен успех в дигиталната сфера.

Нашите клиенти

Покажи още →

Отзиви от наши клиенти

Заяви консултация

Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
Евгени Венков
Business Development Manager
Получи консултация
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.