PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация Рекламни кампании в онлайн платформи от Netpeak

Реклами в платформи и приложения

Вероятно вече рекламирате в някои от най-популярните платформи като Facebook и Google Ads, които съблазняват с огромен обхват и възможност за постигане на значими резултати. Но и Вашите конкуренти са там отдавна. 

Добрата новина е, че има и други инструменти, социални мрежи и медии, които могат да Ви дадат точно това, от което бизнесът Ви се нуждае. Те могат да добавят в арсенала ви нови възможности за таргетиране, по-голяма ангажираност, по-ниска конкуренция или да ви предоставят рекламни формати, с които да изразите повече креативност. 

Рецептата за успех е в правилния микс, затова вижте кои са най-използваните от нашите специалисти инструменти и канали отвъд Facebook (Meta), Google Ads и Microsoft Ads, на които да обърнете внимание.

Изпрати заявка

Нашите маркетолози използват възможността, която тези канали и инструменти ни дават, за да добавят още приход, лийдове или популярност за Вашия бизнес.

В тях можем да използваме силни креативни решения, пасващи на спецификите на канала и да достигаме до свежа аудитория, често - в по-слабо наситена с реклами среда.

Николай Колев
Head of PPC

В кои платформи рекламираме?

Adwise

Adwise e българска платформа за реклама, която предоставя инструменти за прецизно таргетиране на аудиторията по различни критерии, включително и ремаркетинг. Може да работи както за популяризиране на бранда, така и за трафик.

Рекламите са банерни и текстови, а една от основните им ползи е, че се показват в някои от най-посещаваните сайтове в страната, които са част от услугата. Таксуването на рекламите в Adwise става на база CPC (Cost Per Click) или CPM (Cost Per Mile).

Apple Search Ads

С помощта на ASA (Apple Search Ads) промотирате своето приложение в магазина за приложения на Apple. Рекламата се показва на потребители с iPhone или iPad устройства, на началния екран в App Store или в резултатите при търсене на конкретни ключови думи.

Таргетирането чрез правилните ключови думи е водещо за показване на Вашето приложение на челни позиции в App Store. Таксуването е на база CPT (Cost Per Tap), което означава, че плащате, само когато потребител взаимодейства с рекламата Ви.

Criteo

Фокусът на платформата са продуктовите реклами за ремаркетинг. Рекламните се показват в различни сайтове и приложения. Технологичната компания Criteo разработва сложни алгоритми за проследяване на потребителското поведение. Това дава възможност за детайлно сегментиране на аудиториите и персонализация на рекламите, така че динамично да се показват най-подходящите продукти от
Вашия фийд за постигане на целите на Вашия бизнес и максимална възвръщаемост.

Etarget

Рекламната медия дава възможност за PPC реклама с текст и банер, а също и дисплейна и видео реклама. Рекламите се показват в мрежа от партньорски сайтове на Етаргет, а интерфейсът позволява лесно да видите постигнатите резултати от кампаниите за Вашия бизнес. 

Рекламата е контекстуална и може да се насочва освен спрямо съдържанието на сайта и ключови думи, така и спрямо поведението на потребителя. Освен към нови потребители, чрез платформата можете да достигнете и до аудитории за ремаркетинг.

LinkedIn

Рекламите в платформата LinkedIn набират все по-голям интерес, предоставяйки различни възможности за работодателите и потребителите. Sponsored Messaging ads са подходящи за генериране на лийдове или трафик и работят с форматите Message Ads за изпращане на директно съобщение до аудиторията и Conversation Ads, с които започвате чат с възможност за избор от опции с директни линкове.

Спонсорирано съдържание може да се използва с видео, текст, документ, както и събитие, а Динамичните реклами (Dynamic Ads) ангажират потребителите със съдържание, което се персонализира спрямо всеки. Използват се за промотиране на продукт или услуга, генериране на трафик, конверсии и за разширяване на последователската Ви мрежа.

Quora

Тук потребители с различни интереси задават въпроси, търсят отговори и споделят знание и експертиза.
Рекламите позволяват на бизнесите да достигнат до потенциални клиенти, включително B2B, чрез различни формати, които са съвместими и с lead gen forms: Text ads са максимално нейтив и излизат между органичните отговори. Video и Image рекламите изпъкват в текстово базираната платформа, а Promoted answers дистрибутира Вашето съобщение като отговор на въпроси, свързани с индустрията на Вашия бизнес.

Pazaruvaj.com

Най-популярната българска платформа за сравнение на цени. Рекламата в нея може да бъде алтернатива на Google Shopping.Необходим е експорт с продукти, който да отговаря на определени изисквания.

Вашите продукти се появяват в релевантни листинги заедно с тези на конкурентни фирми. Посетителите виждат изображение и други характеристики на продуктите и услугите и след като кликнат върху офертата Ви, се прехвърлят към Вашия сайт. Допълнителни възможности за реклама са банерни и имейл кампании.

RTB House

Програматик рекламна платформа с основен фокус върху ретаргетинг кампании. Използва напреднали AI технологии, за да обработва и прогнозира данни за сложното потребителско поведение. Възможностите за интелигентно сегментиране на потребителите помагат да се показват персонализирани и релевантни реклами. Налице са инструменти, които да гарантират сигурността на Вашия бранд, а компанията работи и върху собствени решения за ефективност за бъдещето без използване на Third-party бисквитки.

Seznam

Seznam е чешки уеб портал и търсачка, а платформата за управление на реклама се нарича Sklik. Въпреки лидерството на Google на глобално ниво, голяма част от местните предпочитат да използват чешката търсачка.В началото възможностите са ограничени до текстова реклама в Мрежата за Търсене, но днес кампаниите са много по-разнообразни от традиционното PPC.

Включват банери, текст и видео или комбинация от тях и се показват на началната страница в търсачката или в партньорски сайтове.

Spotify

В швeдcĸата мyзиĸaлна платформа Ѕроtіfу реклами се излъчват на слушателите, които нямат платен абонамент. Тук аудиото е царят, като стандартната дължина е до 30 секунди. Видео, вкл. Video Takeover, Overlay и Homepage Takeover са други популярни формати, чрез които да предадете посланието на бранда си. Ангажираността на аудиторията в платформата е висока и при добра рекламна комуникация и персонализация, тази ангажираност се предава и на рекламата Ви.

Snapchat

С рекламите в мобилното приложение Snapchat може да достигнете до голям брой млади потребители - Gen Z и милениъли като водещо в платформата е видео съдържанието.

Рекламните формати, които може да използвате за своята кампания са също така ангажиращи - Single Image или Video, истории (Story), Collection и Commercials, които не могат да се пропускат през първите 6 секунди. Налице са интерактивни елементи за реклама - филтри (AR Filters) и лещи (AR Lenses), чрез които аудиторията взаимодейства с Вашия бранд.

Сертификати

Нашите кейсове

4308% ROAS

със Search кампания за басейни и джакузита

Кейс: Netpeak и Mr. Bricolage — как постигнахме устойчив рентабилен ръст чрез Google Ads

+87% ROAS

от кампаниите в Мрежата за търсене в сравнение с предходния период

Кейс: Модерни похвати за по-добри резултати — как повишихме 2 пъти стойността на транзакциите със същия разход

90% ръст

в онлайн продажбите

Кейс: 90% ръст в онлайн продажбите или какво "забъркахме" с Mania.bg

79% ръст

на конверсиите

Case Study: как MoetoLeglo.bg привлече нови клиенти и увеличи приходите си

91% ръст

в трансакциите

Случаят Domino’s: Удвояване на прихода от видео за 38 дни. Рецептата е Video for Action в Youtube

Нашите клиенти

Покажи още →

Отзиви от наши клиенти

Заяви консултация

Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
Евгени Венков
Business Development Manager
Получи консултация
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.