PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация
Вероятно вече рекламирате в някои от най-популярните платформи като Facebook и Google Ads, които съблазняват с огромен обхват и възможност за постигане на значими резултати. Но и Вашите конкуренти са там отдавна.
Добрата новина е, че има и други инструменти, социални мрежи и медии, които могат да Ви дадат точно това, от което бизнесът Ви се нуждае. Те могат да добавят в арсенала ви нови възможности за таргетиране, по-голяма ангажираност, по-ниска конкуренция или да ви предоставят рекламни формати, с които да изразите повече креативност.
Рецептата за успех е в правилния микс, затова вижте кои са най-използваните от нашите специалисти инструменти и канали отвъд Facebook (Meta), Google Ads и Microsoft Ads, на които да обърнете внимание.
Нашите маркетолози използват възможността, която тези канали и инструменти ни дават, за да добавят още приход, лийдове или популярност за Вашия бизнес.
В тях можем да използваме силни креативни решения, пасващи на спецификите на канала и да достигаме до свежа аудитория, често - в по-слабо наситена с реклами среда.
Adwise e българска платформа за реклама, която предоставя инструменти за прецизно таргетиране на аудиторията по различни критерии, включително и ремаркетинг. Може да работи както за популяризиране на бранда, така и за трафик.
Рекламите са банерни и текстови, а една от основните им ползи е, че се показват в някои от най-посещаваните сайтове в страната, които са част от услугата. Таксуването на рекламите в Adwise става на база CPC (Cost Per Click) или CPM (Cost Per Mile).
С помощта на ASA (Apple Search Ads) промотирате своето приложение в магазина за приложения на Apple. Рекламата се показва на потребители с iPhone или iPad устройства, на началния екран в App Store или в резултатите при търсене на конкретни ключови думи.
Таргетирането чрез правилните ключови думи е водещо за показване на Вашето приложение на челни позиции в App Store. Таксуването е на база CPT (Cost Per Tap), което означава, че плащате, само когато потребител взаимодейства с рекламата Ви.
Фокусът на платформата са продуктовите реклами за ремаркетинг. Рекламните се показват в различни сайтове и приложения. Технологичната компания Criteo разработва сложни алгоритми за проследяване на потребителското поведение. Това дава възможност за детайлно сегментиране на аудиториите и персонализация на рекламите, така че динамично да се показват най-подходящите продукти от
Вашия фийд за постигане на целите на Вашия бизнес и максимална възвръщаемост.
Рекламната медия дава възможност за PPC реклама с текст и банер, а също и дисплейна и видео реклама. Рекламите се показват в мрежа от партньорски сайтове на Етаргет, а интерфейсът позволява лесно да видите постигнатите резултати от кампаниите за Вашия бизнес.
Рекламата е контекстуална и може да се насочва освен спрямо съдържанието на сайта и ключови думи, така и спрямо поведението на потребителя. Освен към нови потребители, чрез платформата можете да достигнете и до аудитории за ремаркетинг.
Рекламите в платформата LinkedIn набират все по-голям интерес, предоставяйки различни възможности за работодателите и потребителите. Sponsored Messaging ads са подходящи за генериране на лийдове или трафик и работят с форматите Message Ads за изпращане на директно съобщение до аудиторията и Conversation Ads, с които започвате чат с възможност за избор от опции с директни линкове.
Спонсорирано съдържание може да се използва с видео, текст, документ, както и събитие, а Динамичните реклами (Dynamic Ads) ангажират потребителите със съдържание, което се персонализира спрямо всеки. Използват се за промотиране на продукт или услуга, генериране на трафик, конверсии и за разширяване на последователската Ви мрежа.
Тук потребители с различни интереси задават въпроси, търсят отговори и споделят знание и експертиза.
Рекламите позволяват на бизнесите да достигнат до потенциални клиенти, включително B2B, чрез различни формати, които са съвместими и с lead gen forms: Text ads са максимално нейтив и излизат между органичните отговори. Video и Image рекламите изпъкват в текстово базираната платформа, а Promoted answers дистрибутира Вашето съобщение като отговор на въпроси, свързани с индустрията на Вашия бизнес.
Най-популярната българска платформа за сравнение на цени. Рекламата в нея може да бъде алтернатива на Google Shopping.Необходим е експорт с продукти, който да отговаря на определени изисквания.
Вашите продукти се появяват в релевантни листинги заедно с тези на конкурентни фирми. Посетителите виждат изображение и други характеристики на продуктите и услугите и след като кликнат върху офертата Ви, се прехвърлят към Вашия сайт. Допълнителни възможности за реклама са банерни и имейл кампании.
Програматик рекламна платформа с основен фокус върху ретаргетинг кампании. Използва напреднали AI технологии, за да обработва и прогнозира данни за сложното потребителско поведение. Възможностите за интелигентно сегментиране на потребителите помагат да се показват персонализирани и релевантни реклами. Налице са инструменти, които да гарантират сигурността на Вашия бранд, а компанията работи и върху собствени решения за ефективност за бъдещето без използване на Third-party бисквитки.
Seznam е чешки уеб портал и търсачка, а платформата за управление на реклама се нарича Sklik. Въпреки лидерството на Google на глобално ниво, голяма част от местните предпочитат да използват чешката търсачка.В началото възможностите са ограничени до текстова реклама в Мрежата за Търсене, но днес кампаниите са много по-разнообразни от традиционното PPC.
Включват банери, текст и видео или комбинация от тях и се показват на началната страница в търсачката или в партньорски сайтове.
В швeдcĸата мyзиĸaлна платформа Ѕроtіfу реклами се излъчват на слушателите, които нямат платен абонамент. Тук аудиото е царят, като стандартната дължина е до 30 секунди. Видео, вкл. Video Takeover, Overlay и Homepage Takeover са други популярни формати, чрез които да предадете посланието на бранда си. Ангажираността на аудиторията в платформата е висока и при добра рекламна комуникация и персонализация, тази ангажираност се предава и на рекламата Ви.
С рекламите в мобилното приложение Snapchat може да достигнете до голям брой млади потребители - Gen Z и милениъли като водещо в платформата е видео съдържанието.
Рекламните формати, които може да използвате за своята кампания са също така ангажиращи - Single Image или Video, истории (Story), Collection и Commercials, които не могат да се пропускат през първите 6 секунди. Налице са интерактивни елементи за реклама - филтри (AR Filters) и лещи (AR Lenses), чрез които аудиторията взаимодейства с Вашия бранд.