PPC ≫ Онлайн реклама в Google и Facebook — Netpeak България netpeak.bg Netpeak България е сертифициран партньор на Google и Microsoft Advertising ✓ Разработване на ROI и ROMI стратегии за бизнеса ⫸ Получете консултация
Онлайн рекламата е ефективен начин за привличане на нови и задържане на съществуващи клиенти, за популяризиране и позициониране на бранд, за представяне на продукти, идеи или оферти.
От 14 години правим онлайн реклама за бизнеса в отговор на търсенето от целевата му аудитория, за да увеличаваме продажбите и печалбата на клиентите си.
Повечето маркетинг агенции се фокусират върху действия, не резултат. Продуктът PPC 2.0 от Netpeak е ориентиран към автоматизация на рутинни процеси и възвръщаемост на инвестициите в реклама.
Нашите маркетолози управляват Вашите пари и целева аудитория, а не ключови думи и бидове в рекламните акаунти.
PPC 2.0 е специализирана услуга на Netpeak за планиране, изпълнение, мониторинг, подобряване, анализ и отчетност на онлайн рекламата. Ние ползваме адаптиран модел на Google See-Think-Do-Care и оптимизираме рекламните канали спрямо конкретни бизнес задачи и състоянието на потенциалния потребител.
Целева аудитория: широка. Потребителят няма формирана потребност, не знае за Вашия продукт или бранд.
Задачи: да се формира потребност, да се обърне внимание към продукт/бранд, да се обхване голяма група от потенциални клиенти.
Инструменти: Дисплейна реклама, Видео реклама, Таргетирана реклама.
KPI: обхват на аудитория, количество или процент взаимодействия, ръст на разпознаваемостта на бранда, процент нови посещения, брой прегледи на рекламата.
Цели: увеличение на информираността, презентиране на компанията, осигуряване на широк контакт на целевата аудитория с бранда.
Целева аудитория: средно голяма. Клиентът има осъзната потребност да разреши проблем или да се възползва от възможност чрез продукти или услуги като Вашите. Потребителят не знае как да разреши проблема или го прави по друг начин, с помощта на друг продукт или доставчик.
Цел: да се направи асоциация между продукта и ползите, които той носи на клиента.
Задачи: ефективно пренасяне на послания за преимуществата и ползите от продукта, примери за употреба. Увеличение на аудиторията в сайта или социалните мрежи.
KPIs: CTR, Bounce rate, микро конверсии за по-детайлен анализ на следващия етап, подпомогнати реализации.
Инструменти: Реклама в мрежата за търсене, Дисплейна реклама, Видео реклама, Таргетирана реклама, Ремаркетинг.
Целева аудитория: тясно специализирана. Потребителят е готов да купи и търси най-добри условия.
Цел: убеждаване на потребителя да избере именно Вашето предложение.
Задачи: адресиране на персонализирана, максимално релевантна реклама, с подходящо предложение и призив на действие.
Инструменти: Онлайн реклама в мрежата за търсене, Ремаркетинг, Маркетплейс платформи и сайтове за сравнение на цени, Таргетирана реклама.
KPIs: приход, възвръщаемост, брой и стойност на реализации, conversion rate, цена за клиент/транзакция.
Целева аудитория: клиенти, направили поръча или транзакция.
Цели: Да превърнем еднократния потребител в постоянен клиент.
Задачи: анонсиране на промоции, програми за лоялност, предлагане на допълнителни продукти и стимулиране на повторни продажби.
Инструменти: Таргетирана реклама, ремаркетинг.
KPIs: LTV, приход, възвръщаемост.
Онлайн реклама в Мрежата за търсене — персонализирани текстови реклами, които се показват на потребителя в резултатите от неговото търсене.
Осигурява достигане до «гореща» аудитория с вече формирано търсене.
Графични реклами, включващи изображение на продукта и основните му характеристики, които се показват на потребителя в резултатите от търсенето. Ние правим такава реклама с помощта на Google Shopping.
Google Shopping Management рекламите са особено ефективни при ecommerce проекти.
Реклама, която обикновено съдържа изображение, дори видео, публикувана в широка мрежа от сайтове. Осигурява голям обхват на аудиторията. Гъвкавите настройки за насочване дават възможност да се показва реклама по интереси, социално-демографски и поведенчески показатели на аудиторията.
Това също е отличен инструмент за увеличаване на разпознаваемостта на бранда.
Видео рекламите в YouTube и други видео хостинги привличат вниманието на потребителя и помагат за създаване на нужния образ на марката в очите на целевата аудитория. Има голямо разнообразие от рекламни формати и гъвкави настройки за насочване.
Инструментът е подходящ за разпознаваемост на продукт или бранд, цената за преглед е сравнително ниска.
Този канал разполага смножество формати и има гъвкави възможности за таргетиране.
Ремаркетинг и ретаргетинг технологиите могат да показват реклами на аудитория, която вече е посещавала сайта или е имала контакт с послания на рекламодателя, в това число реклама, взаимодействие в социални мрежи, гледане на видео и др.
По този начин можем многократно да достигаме до ценните си аудитории и ефективно да превърнем маркетинговата си инвестиция в приход.
Персонализирани реклами в социалните мрежи с възможност за точен избор на целева аудитория по много параметри: пол, възраст, география, интереси, семейно положение, образование, работа и лични събития (например годеж). Има множество рекламни формати и гъвкави настройки за насочване.
Подходяща за формиране на разпознаваемост и продажби.
Рекламата на продукти в маркетплейс платформи и сайтове за сравнение на цени е насочена към потребители, които вече са готови да купят и търсят подходящо предложение.
Рекламите се настройват въз основа на фийд с данни за продуктите и се показват в съответните категории на тези платформи и сайтове.
Ние сме ROI-ориентирана агенция. Клиентите започват работа с нас благодарение на детайлно бизнес предложение и добра стратегия, портфолио и case studies.
Но... продължават да работят с нас дългосрочно, само ако видят финансов резултат: ръст на клиенти, приходи и печалба, които надвишават разходите за реклама.
Имаме достъп до beta инструменти на много рекламни системи. Вероятно вече имаме опит в рекламиране на проект, подобен на Вашия.
За последните 16 години сме работили на различни международни пазари и имаме над 3 000 успешни проекта.
Маркетинг специалистите в нашия екип имат 187 сертификати за глобална реклама и анализ, които подкрепят техния опит. Всички тези фактори намаляват риска за вашите инвестиции в онлайн реклама.
Тайната на успеха на всеки дигитален бизнес е в автоматизацията на процесите. Автоматизацията на процесите не просто ни позволява да предоставяме висококачествени и ефективни услуги, но прави работата ни ясна и прозрачна.
Списъкът със задачи, техният смисъл и приоритет са винаги ясни за клиента, и са съгласувани с него. Екипът работи с всички възможни инструменти за онлайн реклама.
Работен план за всеки месец с конкретни срокове и възможност за корекции, SCRUM, чек-листове, автоматизация на рутинни действия, контрол на качеството на няколко нива - това са само някои от нещата, които правим, за да гарантираме вашия успех.
Netpeak работи от 2006 година. Можете да се запознаете с нашето портфолио, успешно реализирани проекти в различни ниши и отзиви от клиенти.
Ние добре знаем, че във всеки проект може да има трудности и пречки. Ако възникват проблеми или резултатите не отговарят на очакванията, ние честно го съобщаваме и концентрираме усилията си в търсенето на решение, а не в избягването на неприятна ситуация.
Нашата агенция е разработила редица инструменти за маркетинг и анализ, използвани от маркетинг специалисти по целия свят.
Всъщност нашият продуктов отдел има специален екип, който е посветен на по-нататъшна оптимизация на работните ни процеси и разработване на нови скриптове и технологии.
Постоянно се стремим да работим по-бързо и ефективно. Какво означава това за клиентите ни? Ние изпълняваме задачите много по-ефективно за една и съща цена, което ви позволява да постигнете по-бърз растеж от вашите конкуренти.
С цел пълна прозрачност за клиента създадохме Клиентския профил на Netpeak.
Чрез него можете да проследявате KPI, да оценявате успеха на своите рекламни кампании, да наблюдавате прогреса на задачите и да се свързвате със своите мениджъри проекти във всеки един момент.
Целта на PPC рекламите може да бъде да се увеличи видимостта на Вашия сайт или приложение чрез привличане на целеви трафик. Освен увеличаване на броя посетители, рекламата може да достига и до "по-гореща” аудитория и да работи за увеличаване на продажбите и приходите. Тази услуга позволява широк набор от възможности за таргетиране на специфични групи потребители и разнообразие от рекламни инструменти, което я прави съществена част от дигиталния маркетинг.
Онлайн рекламите са разнообразни и в различни формати, но най-често срещаните видове са реклами в резултатите от търсенето, дисплейни и реклами в социалните мрежи. В социалните мрежи могат да се срещат например в Instagram, Facebook или TikTok в различни формати, а банери от дисплейни реклами могат да бъдат показвани в сайтове и приложения. Netpeak управлява и реклами в YouTube, които също са донесли успех на не един от клиентите ни.
Дигиталните реклами се създават от PPC специалисти в различните платформи. Спрямо вида си те могат да се базират на ключови думи, локации, интереси и други критерии. В някои случаи за тези реклами се плаща само когато потребителя взаимодейства с тях.
Управлението е времеемък процес, който обхваща всички етапи от създаването на рекламите - от подбор на ключови думи и целеви страници, през настройване на бюджети и стратегиии за офериране, до преглед на резултати и анализ на ефективността им. Опитните ни професионалисти следят и анализират кампаниите във всеки един етап, за да бъдат сигурни, че отговарят на целите на бизнеса Ви.
Поради точността и същността си, резултатите от PPC кампаниите могат да бъдат видими почти веднага след стартирането си. Разбира се, за да може да се направи точна калкулация на възвращаемостта на инвестицията е необходимо да мине известно време за събиране на достатъчно данни..
Ефективността на рекламните кампании се измерва чрез различни метрики като CTR, CPA, ROAS и конверсии. Благодарение на аналитичните инструменти експертите от Netpeak изготвят отчети, с които лесно и разбираемо да представят резултатите от всяка една кампания.
Благодарение на дългогодишния си опит в управлението на PPC кампании, нашите специалисти предлагат персонализирани решения и максимална ефективност. Експертите в Netpeak работят с различни инструменти и предоставят множество решения спрямо нишата и спецификите на бизнеса. Работата с агенцията ще Ви осигури качествено управление, отчетност и стратегии, базирани на Вашите цели.
Ringostat — екосистема, обединяваща маркетинг и продажби
Получете данни за ROI, конверсии и обаждания в един интерфейс. Екосистемата Ringostat включва End-to-end анализ, кол тракинг, уиджет за обратно позвъняване, IP телефонна централа, аналитичен асистент за мениджъра по продажби и «умен телефон» в браузъра. Официален партньор на Google Analytics.
OWOX е система за цялостен уеб анализ
Тя ви помага да извличате данни от уебсайта, да свързвате данни от множество източници, да създавате персонализирани показатели, които са от съществено значение за вашия бизнес (например атрибуция на приходи, ROPO, проследяване на конверсии на различни нива на ангажираност) и използване на тези анализи за вземане на стратегически бизнес решения.
За трансфериране на данни се използва Measurement Protocol.
Power BI се използва за създаване на персонализирани отчети, които комбинират данни от рекламните системи и системите за уеб анализ за конкретен проект. Таблата за управление на Power BI ви позволяват да видите всичките си KPI на едно място:
cost, CPC, CTR от различни ресурси;
липсващи транзакции и загуба на приходи поради ограничен бюджет и нисък quality score;
недостиг на бюджет и препоръки за управление на бюджети;
компоненти за качество на акаунта (релевантност на рекламата, потребителско преживяване на целевата страница и очакван CTR) и начинът, по който те засягат CPC, кликовете, CTR;
CРО и СPL динамика, динамика на разходване на бюджета, пропуснати приходи и т.н..
Нашата вътрешна система за уведомления информира маркетолога за напредъка и грешките, които може да възникнат по време на работата по проекта. Разполагаме с репорти за следните проблеми:
проблеми с кода на Google Analytics на уебсайта;
проблеми с трафика (ненормален трафик, спадове на трафика);
внезапни ръстове или понижения в броя и коста на конверсиите;
финансови проблеми в Google Ads, Facebook ads;
ефективност на рекламата на различни устройства;
ефективност на трафика на CPC по отношение на различни възрастови групи;
ефективност на рекламата в различните времеви диапазони;
локации на потребителите, които са кликнали върху реклама.
Скриптове и правила, разработени от наши специалисти, подпомагат ефективното управление на акаунти с минимални разходи на време
спиране на рекламни кампании за изчерпани продукти;
автоматично офериране в продуктови кампании и кампании в мрежата за търсене;
премахване на неефективни разположения от Дисплейната мрежа;
актуализиране на цени в рекламите;
откриване на противоречие в отрицателните думи;
проверка на UTM тагове;
проверки на url за грешки 404, 500 и други;
известия за баланса на сметката;
спиране и стартиране на рекламни кампании на конкретна дата и час;
добавяне на рекламни разширения във всички кампании в акаунта;
премахване на дублиращи се ключови думи и др.
Ръководителите на проекта ползват дайджести за работата на специалистите
контрол на работата на специалиста в акаунта (Google Ads, Facebook Ads);
контрол на добавяне на отчет за извършена работa;
контрол на добавяне на отчет за извършена работа през изминалия месец в началото на месеца;
контрол на отработено време по проекта;
известия за разход на рекламен бюджет и прогнозируема комисиона на агенцията за текущия месец.