SEO услуги при миграция или разработка на нови сайтове

Чрез SEO оптимизацията при миграция и разработка на нов сайт, нашите специалисти ви помагат да минимизирате риска от загуба на органичен трафик и позиции в търсачките. Благодарение на внимателното планиране, техническата оптимизация и изграждането на ефективна структура, ние осигуряваме плавен преход и подобрена видимост за новия ви сайт.

Изпрати заявка

Сайтовете се правят за потребители. Струва ми се напълно логично да се предвидят SEO препоръки още при създаването на конкретния сайт, така че той да бъде изграден спрямо изискванията на търсачките и съществуващото потребителско търсене.

В моята практика това го правят много малко собственици и разработчици на сайтове.

Николай Галинов
Head of SEO

Предимства от SEO при разработка на нов сайт

Включването на SEO оптимизация още на етапа на създаване на нов уебсайт осигурява стратегическо предимство пред конкуренцията. Чрез правилно структуриране на съдържанието, оптимизиране на URL адресите, техническа подготовка и адаптация за мобилни устройства, сайтът става по-достъпен както за търсачките, така и за потребителите.

Фокусът върху SEO в началните етапи на разработка позволява да се избегнат често срещани проблеми като:
некоректна структура на сайта;
бавно зареждане на страниците;
трудности при индексиране от търсачките;
ниска удовлетвореност на потребителите.
Тези усилия водят до значително по-добра видимост в резултатите от търсене, по-ефективно достигане до целевата аудитория и ускорено изпълнение на вашите бизнес цели.

Според нашите експерти, внедряването на SEO оптимизация още от самото начало е ключът към устойчивия и дългосрочен растеж на вашия бранд в онлайн пространството.

Защо са нужни SEO специалисти за успешна миграция?

Контрол

Част от работата на експертите ни е да контролират процесите по време на миграция. Това включва множество проверки и анализи, които да осигурят безпроблемното преминаване към новия сайт.

Изчистване на възможни грешки

При създаването на новия сайт е възможно да има промени, които да доведат до множество вътрешни грешки и редиректи, промяна на структурата на адресите, технически неизправности, неработещи функции и други затруднения за потребителите. Нашата работа е да сме сигурни, че тези проблеми са отстранени и сайтът ще стартира в същото или подобрено състояние.

Коректно пренасяне на съдържанието

Правилното прехвърляне на съдържанието е ключово, за да се запази семантичното ядро на сайта. Това включва продукти, информационни страници, SEO текстове, статии, отзиви и описания. В случай че този процес не се контролира, това може да доведе до загуба на съдържание и съответно видимост или пък дублирането му, което също води до негативни последици.

Намаляване на риска от спадове

Спадовете при миграция могат да се забележат в различни аспекти - спад в трафика, във видимостта, в продажбите, в броя на ключовите думи, по които се класира сайтът или в метриките за потребителското преживяване. Нашата задача и цел е да сведем до минимум тези загуби и във възможно най-кратък срок да подобрим резултатите ви.

Какво правим в рамките на услугата?

Да обсъдим вашия проект?
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас!

Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания.

Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден,

За да отговорят на всички Ваши въпроси.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Анализ

Събираме нужната ни от вас информация за сайта (продукти, услуги, цели) и още в началото анализираме потребителското търсене в нишата ви. Правим задълбочен анализ на текущия ви сайт и на успешните конкуренти в сферата. Така изграждаме точна представа какво може да се добави като функционалност, структура или съдържание, което ще допринесе за по-добри резултати веднага след стартирането на проекта. Определяме целите на новия сайт и събираме данни за настоящия трафик и представяне.

Одит

Правим технически SEO одит на текущия сайт и на новия проект. Тук е моментът, в който проверяваме за технически неизправности, скорост на зареждане, вътрешни връзки, мета тагове и създаваме задачи за отстраняване на грешките. По време на одита откриваме потенциалите проблеми, които могат да доведат до загуби и създаваме план за разрешаването им преди пускането на новия сайт.

Оформяне на структура

Правилната структура е от ключово значение за представянето на сайта и потребителското преживяване. Ето защо след направените анализи, нашите експерти оформят предложение за създаване на подходяща структура за сайта, спрямо вашите желания и конкурентите ви. Тя следва йерархията на категориите и второстепенните страници, включва оптимизирани URL адреси с добавени ключови думи и представя удобна и логична навигация за потребителите.

На този етап оформяме и задание за настройка на редиректи при мигрирането на сайта, което е важно за запазването на трафика и потребителите.

Мобилна оптимизация

Мобилната достъпност и оптимизация на сайта са сред приоритетите на SEO специалистите ни. Задачата ни е да проверим дизайна и функционалностите на сайта през мобилни устройства, за да осигурим безпроблемно потребителско изживяване. Преглеждаме за адаптивност, оптимизация на шрифтове, изображения, скорост и отделни елементи, за да гарантираме безпроблемното използване на сайта на мобилни устройства.

Проверки на демо среда

Преди сайтът да се пусне “на живо” е необходимо да се направят детайлни проверки. Те включват анализ на всички SEO приоритети и елементи, проверка на структурата и навигацията на сайта, анализ на скоростта и оптимизацията на изображенията. Уверяваме се, че сайтът ще бъде достъпен за търсещите агенти и че няма да се генерират вътрешни грешки. Тези проверки гарантират безпроблемното пускане на новия сайт в реалната среда.

Проверки при пускане “на живо” на сайта

След пускането на сайта в интернет пространството, извършваме финални проверки в реално време, за да сме сигурни в изправността му. Това е моментът, в който проверяваме дали всички пренасочвания са коректни, дали съдържанието е достъпно за търсачките и проследяваме движението на трафика и потребителското поведение. Целта ни е да предотвратим загубите на трафик и сайтът да се представи добре още от първия ден.

Нашите клиенти

Покажи още →

Какво включва техническото задание за оптимизацията на сайт на етап на разработка?

Изграждане на семантично ядро ​​въз основа на заявките за търсене
Създаване на многоезичен и мултирегионален уебсайт (при нужда)
Вътрешно налинкване
HTTPS
Съпорт при внедряването и консултации с техническия специалист
Разработка на структура на уебсайт
Оптимизация на Title и Description тагове, H1 хединг и атрибути на изображения (Alt, Title)
Структурирани данни, интеграции за търсачката и за социалните мрежи
Прехвърляне на данни от стар към нов домейн и настройка на пренасочвания
Разпределение на семантика между целевите страници
Документи с технически задания за копирайтъри и създаване на съдържание
Препоръки за оптимизиране на вашия уебсайт за различни браузъри и устройства
Основни препоръки за подобряване на ползваемост на уебсайта и conversion rate
Структура и техника за създаване на URL-и
Уебсайт навигация: хлебни трохички, XML и HTML sitemap
Препоръки по тип филтър и оптимизация на  страници с филтри
Уеб анализ

Възможни проблеми при миграция и пускане на нов сайт

Без намесата на специалисти и изпълнението на различни SEO задачи, пускането на изцяло нов сайт може да няма ефектът, който сте търсили. Без нужните проверки и настройки реализирането на миграция може да доведе до загуби на трафик и клиенти, което в последствие да се превърне във финансова загуба за вас.

Загуба на трафик и липса на видимост

Често при направа на нов сайт се случват промени в структурата на адресите. Ако липсват коректно направени пренасочвания от старите към новите адреси, това води до сериозни загуби на органичния трафик. В тези случаи страниците, които са се представяли добре преди, стават недостъпни, което затруднява индексирането на сайта и намалява трафика.

Проблеми с индексирането

Поради липсата на актуализирани карти на сайта или посочени грешни инструкции за ботовете, търсещите агенти не могат да достъпят новите адреси. Това често се дължи на забраните за индексиране, които се слагат при разработката на сайта. Тези забрани пречат на търсещите агенти да индексират и достъпят съдържанието ви, което води до спадове във видимостта и трафика на сайта.

Технически грешки

В много от случаите, поради липсата на задълбочени проверки, на по-късен етап се откриват множество технически грешки в сайтовете. Тези грешки влошават представянето ви онлайн, затрудняват обхождането и функционирането на сайта, влияят върху скоростта на зареждане и се отразяват негативно на трафика ви. Google предпочита сайтовете, които показва на предни позиции, да бъдат SEO оптимизирани, а техническата изправност е част от изискванията на търсачките.

Затруднено потребителско преживяване

Лошата структура и липсата на последователност при структурирането на страниците обърква не само потребителите, но и търсещите агенти. Лошата навигация, техническите грешки, липсата на съдържание и забавеното зареждане са основни причини да загубите потребителите и потенциалните си клиенти.

Липса на важни елементи

Липсата на информация, Call-To-Action елементи, функционали и други важни за бранда ви елементи ще обърка потребителите. Контактните форми, полезното съдържание и работещите функции и бутони в сайта са от ключово значение за задържането, привличането и изграждане на доверие и лоялност у посетителите.

Липса на мобилна оптимизация

В случай че сайтът не зарежда коректно на мобилни устройства, не е удобен за използване или не се адаптира на по-малки устройства, това става предпоставка за големи загуби на потребители и трафик. Google дава приоритет на мобилната версия (Mobile-First Indexing) на сайтовете. Това означава, че ако сайтът ви не работи добре на мобилни устройства, позициите му в резултатите от търсене ще спаднат.

Martech решения от Netpeak group

Многофункционална SEO платформа за анализ на онлайн конкуренти и собствен сайт, ежедневен мониторинг на позиции в търсенето, линкове и качество на контента в сайта.
С помощта на Serpstat могат да се събират ключови думи за нови страници или да се оптимизират старите, да се открият грешки, които влияят на класирането на сайта, с подробни препоръки за оправянето им, и да се направят куп други задачи от рутината на SEO-екипа.

Ringostat — екосистема, обединяваща маркетинг и продажби. Получете данни за ROI, конверсии и обаждания в един интерфейс.

Екосистема Ringostat включва End-to-end анализ, кол тракинг, уиджет за обратно позвъняване, виртуална АТЦ, аналитичен асистент за мениджъра по продажби и «умен телефон» в браузъра. Официален партньор на Google Analytics.

Netpeak Software разработва десктопни инструменти за SEO специалисти и уебмастъри:

  • Netpeak Spider — за регулярен SEO одит, бързо откриване на грешки, системен анализ и парсинг на сайтове.

  • Netpeak Checker — за парсване на сайтове и агрегиране на данни от топ SEO-инструменти за масов анализ и сравнение на сайтове.

Academy Ocean е интелигентна система за обучение на служители, партньори, 
клиенти. AcademyOcean е инструмент за създаване на обучителни програми. С негова помощ може да се ускори процесът за адаптация на нов служител, да се намали времето на ръководителите за обучение на персонал. AcademyOcean превръща научаванетот на нещо ново в интересен процес.

Защо да се доверите на Netpeak при стартиране на нов сайт и миграция?

Благодарение на дългогодишния си опит и различните клиенти, с които работим, нашите експерти вече са правили успешни миграции в множество ниши на малки и големи сайтове. Проучванията ни доказват, че с намесата на специалисти, загубите заради SEO и UX грешки се свеждат до минимум, а възстановяването е последвано от значителни ръстове за бизнесите.Миграциите и пускането на изцяло нови сайтове крие множество рискове. Доверете се на опита и резултатите на доказани експерти, за да не губите клиентите си.

Сертификати

Нашите кейсове

1359% ръст

в сесиите

Кейс: Netpeak + Fakti.bg - първо място по "новини" са винаги добри новини

221% ръст

на кликовете от органик

SEO Rescue Mission: от 4 до 111 хиляди лева онлайн приход с Patilanci.bg

123% ръст

в сесиите

Кейс Kidsfashion.bg: 123% ръст в сесиите и 64% ръст в трансакциите за 24 месеца

415% ръст

в Ecommerce от органик

SEO кейс стъди за Skyoptic.bg: от 0 до 1596 сесии и 414,85% ръст в Ecommerce от органик

445% ръст

на органик кликовете

SEO Кейс за MaxAuto24.com: 445% ръст на органик кликовете за 16 месеца

157% ръст

в органичния трафик

Кейс: Как постигнахме 157% ръст в органичния трафик на AutoData24.com

Успешен блог

за мебелно обзавеждане

Кейс: от 0 до успех или как се създава успешен блог за мебелно обзавеждане - mebelmag.bg

Какво казват нашите клиенти

Заяви консултация

Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.
Евгени Венков
Business Development Manager

Често задавани въпроси за услугата

Какво е миграция и защо е важна?

Миграцията на сайт може да включва прехвърлянето от една платформа в друга, смяната на дизайна или промяна на домейна на даден сайт. Често една миграция се прави, за да се разширят функциите на сайта, да се предостави по-добро потребителско преживяване или повече възможности за програмистите. В тези случаи планирането и изпълнението на ключови задачи е от изключителна важност, за да не се загуби органичния трафик и позициите на сайта.

Кога да включа SEO при разработка на нов сайт?

Най-добре е да се включи SEO специалист още в началните етапи на разработка. Това позволява изграждането на оптимизирана структура, коректно формиране на адресите и навременно интегриране на важните елементи. По-късното включване на оптимизацията може да доведе до допълнителни преработки, които са свързани с време и разходи за програмисти.

Кога ще видя резултатите от миграцията?

Според нашите данни в рамките на няколко месеца ще забележите резултатите от направените промени. Те ще се измерват в трафик, покупки, приходи, заявки и други важни за бизнеса ви цели, които екипът ни следи.

Трябва ли да продължа работата по SEO след миграцията?

Миграцията е само основата. Дори сайтът ви да е без грешки в момента на осъществяването ѝ, алгоритмите на търсачките се променят постоянно. SEO не е еднократен процес, а инвестиция в дългосрочен растеж. Само с постоянна работа може да се постигнат и задържат стабилни резултати, както и да се гарантира, че сайтът ще запази и увеличи видимостта си.

Получи консултация
Страхотно! Благодарим Ви, че се свързахте с нас! Вие направихте първата стъпка към една фантастична маркетинг кампания. Нашите експерти ще се свържат с Вас в рамките на 1 работен ден, за да отговорят на всички Ваши въпроси.
Упс! Нещо се обърка, докато попълвахте формата.