
and Partnerships
Youtube продължава да бъде най-голямата платформа за видеосподеляне в света с над 2 млрд. активни потребители месечно. Бързината, с която се консумира съдържание днес, утвърди видеото като една от водещите и най-ангажиращи форми за комуникация. Чрез платформата за реклами Google Аds нашите специалисти създават видео кампании в Youtube, които могат да работят за целите на всяка част от потребителското пътуване.
Изпрати заявкаYouTube е най-голямата платформа за видео и втората най-използвана търсачка в света. Предоставя на рекламодателите обхват, който никой не може да пренебрегне. С възможностите на Google Ads за таргетиране и капацитета на машинното обучение, днес видеорекламата работи за популяризиране на марки, идеи и продукти, за ангажиране на аудиториите, за конверсии. И е вероятно най-мощният двигател за ръст на бизнесите, за които работим.
YouTube е платформа, предлагаща широка гама от възможности за онлайн реклама, осигурявайки ефективен канал за достигане до нови и съществуващи аудитории.Използвайки рекламни кампании чрез Google Ads, бизнесите могат да таргетират потребителите, докато те гледат видео онлайн, сърфират в мрежата или използват търсачки.
YouTube рекламата предлага уникална възможност за достигане до потребители в подходящия момент. Рекламите може да бъдат излъчвани на екраните на целевата аудитория, съобразени с техните интереси, навици и предпочитания.
Този тип реклама е особено ефективен за привличане на внимание към продукти и услуги, които може да отговорят на специфични нужди на потребителите.
Един от най-значимите аспекти на YouTube рекламата е използването на видео формати, позволяващи визуално и емоционално въздействие върху зрителите. Видео рекламите въвеждат брандовете в съзнанието на потребителите за секунди, което прави този формат подходящ за изграждане на разпознаваемост и предизвикване на интерес.
Бизнесите може да създават кампании, които промотират съдържание от техния канал чрез определено обръщение или да предоставят информация за продукти и услуги.
Чрез Google Ads, може да се прави прецизен преглед на резултатите и измерване на въздействието на кампаниите.Това предоставя възможност за създаване на стратегии, които оптимизират бюджета спрямо целите на бизнеса.
Рекламата в YouTube предоставя възможност за проследяване и анализ на резултатите в реално време. Платформата позволява получаване на детайлен преглед на показателите за успешност, което подпомага взимането на обосновани решения и корекции на кампаниите.
Кратки видеа с дължина до 6 секунди, които се показват в началото, по време или в края на видеоклипа, позволявайки оптимално използване на бюджета.
Този тип реклама не може да бъде пропусната. Bumper Ads често се използват за наслагване на кратки и въздействащи послания, които се запомнят бързо.
Реклами, които се показват преди, по време или след видеото, като зрителят има възможност за пропускането им след първите 5 секунди. Плащането се извършва, когато зрителят изгледа рекламата над 30 секунди или до края.
Предназначени са за прецизно таргетиране и контрол върху разходите според поставените цели.
Реклами с дължина до 30 секунди, които се показват в потока на видео съдържанието и без да подлежат на скипване. При тях зрителите трябва да изгледат цялото рекламно послание, преди да продължат към основното съдържание.
Идеални са за по-задълбочени и информативни съобщения.
Реклами, които се появяват, когато потребителите разглеждат тематично свързано съдържание в YouTube. Тази реклама е подходяща за достигане до потребители, които активно търсят съдържание, подобно на вашето.
Структуриран в няколко етапа, процесът осигурява професионален подход и използване на аналитични и маркетингови инструменти. Ето какви етапи включва услугата:
Започваме със задълбочено запознаване с бизнеса и спецификите на неговия бранд, включително изследване на пазара и анализ на конкурентите. Така се придобива пълна представа за нуждите на бранда.
Създаване на персонализирана стратегия за реклама в YouTube. Тя обхваща внимателен подбор на целевата аудитория, избор на подходящ формат на рекламите и планиране на таргетирането, гарантиращо достигането до хората, които имат най-голям интерес към продуктите или услугите на бранда.
Екипът ни предоставя насоки за създаване на подходящо видеосъдържание. Ако е необходимо, свързваме клиента с доверени партньори за професионално заснемане на рекламни видеа.
За да бъде кампанията успешна, се създава детайлна отчетност чрез точно измерване на ROI и други ключови показатели за ефективност. Осъществяваме проверка и настройка на отчитането, за да може да следим всички важни параметри по време на кампанията.
Реална настройка на кампанията, конфигурация на рекламните формати и таргетиране на избраната аудитория. Това включва настройка на всички рекламни параметри в акаунта, които да осигурят желаната ефективност и резултат.
След стартирането на кампанията, екипът осъществява постоянен мониторинг на представянето на рекламите и анализира тяхната ефективност. Така се установява кои елементи работят най-добре и кои се нуждаят от допълнителна оптимизация.
Въз основа на анализа на резултатите се мащабират най-успешните реклами, а за по-добра ефективност се правят препоръки за подобрения и допълнително тестване на различни варианти.
Netpeak се утвърди като надежден партньор в управлението на успешни видеокампании, които не само привличат вниманието, но и генерират реални резултати и успех за бизнеса. Това се дължи на:
Ние сме ROI-ориентирана агенция. Клиентите започват работа с нас благодарение на детайлно бизнес предложение и добра стратегия, портфолио и case studies.
Но... продължават да работят с нас дългосрочно, само ако видят финансов резултат: ръст на клиенти, приходи и печалба, които надвишават разходите за реклама.
Имаме достъп до beta инструменти на много рекламни системи. Вероятно вече имаме опит в рекламиране на проект, подобен на Вашия.
За последните 16 години сме работили на различни международни пазари и имаме над 3 000 успешни проекта.
Маркетинг специалистите в нашия екип имат 187 сертификати за глобална реклама и анализ, които подкрепят техния опит. Всички тези фактори намаляват риска за вашите инвестиции в онлайн реклама.
Тайната на успеха на всеки дигитален бизнес е в автоматизацията на процесите. Автоматизацията на процесите не просто ни позволява да предоставяме висококачествени и ефективни услуги, но прави работата ни ясна и прозрачна.
Списъкът със задачи, техният смисъл и приоритет са винаги ясни за клиента, и са съгласувани с него. Екипът работи с всички възможни инструменти за онлайн реклама.
Работен план за всеки месец с конкретни срокове и възможност за корекции, SCRUM, чек-листове, автоматизация на рутинни действия, контрол на качеството на няколко нива - това са само някои от нещата, които правим, за да гарантираме вашия успех.
Netpeak работи от 2006 година. Можете да се запознаете с нашето портфолио, успешно реализирани проекти в различни ниши и отзиви от клиенти.
Ние добре знаем, че във всеки проект може да има трудности и пречки. Ако възникват проблеми или резултатите не отговарят на очакванията, ние честно го съобщаваме и концентрираме усилията си в търсенето на решение, а не в избягването на неприятна ситуация.
Нашата агенция е разработила редица инструменти за маркетинг и анализ, използвани от маркетинг специалисти по целия свят.
Всъщност нашият продуктов отдел има специален екип, който е посветен на по-нататъшна оптимизация на работните ни процеси и разработване на нови скриптове и технологии.
Постоянно се стремим да работим по-бързо и ефективно. Какво означава това за клиентите ни? Ние изпълняваме задачите много по-ефективно за една и съща цена, което ви позволява да постигнете по-бърз растеж от вашите конкуренти.
С цел пълна прозрачност за клиента създадохме Клиентския профил на Netpeak.
Чрез него можете да проследявате KPI, да оценявате успеха на своите рекламни кампании, да наблюдавате прогреса на задачите и да се свързвате със своите мениджъри проекти във всеки един момент.