Комплексна услуга за натрупване на качествена външна линк маса за онлайн магазини и корпоративни сайтове.
Правим конкурентен анализ, създаваме стратегия за публикации в български медии, форуми и бизнес каталози с цел увеличение на видимостта на сайта и подпомагане на SEO резултатите. Организираме PR кампании и кампании за подобрение на репутацията на брандове в български медии.
Линкбилдингът е важна част от успешната SEO стратегия на всеки сайт. Трупането на външна линк маса не само дава добри сигнали на търсачката за целевия сайт, но и помага за увеличение на рефералния трафик и разпознаваемостта на бранда.
Качественият линкбилдинг не е хаотично купуване на линкове - това е пълноценна стратегия за увеличение на тежестта на сайта и неговите целеви страници.
Правим анализ на външната линк маса и анкор листа на конкурентите, които се класират по-добре в търсачката, за да видим откъде получават по-качествени връзки.
Първоначално държим да осигурим публикации във всички медии, където публикуват нашите конкуренти и са тематични за сайта, а след това се надгражда с допълнителни. Netpeak има собствена техническа разработка за изготвяне на стратегията на база конкуренти. Така лесно припокриваме конкурентните връзки, което изравнява показателите на сайтовете в това направление.
Проучваме потребителското търсене, за да подберем тема на статията и да включим нужните ключови думи. Благодарение на годините опит в SEO оптимизацията Netpeak разработи редица изисквания към текстовете, за да бъдат максимално ефективни. Всеки текст минава двойна редакторска проверка, за да сме сигурни в качеството му.
В Netpeak си сътрудничим с над 800 медии в България - всеки ден работим за увеличаването на тази база, и имаме преференциални цени за публикуване в тях. Ние следим за качеството на публикациите - за наличието на грешки в текста или линка при публикуването. От вас се изисква единствено одобрение на текстовете и стратегията.
В края на месеца подаваме отчет към клиентите си с всички направени публикации във форуми и бизнес каталози, както и списък с всички публикувани статии. На всяко тримесечие линкбилдинг стратегията се анализира от SEO специалист и се правят корекции при нужда от по-добри резултати.
Благодарение на опита си като SEO специалисти знаем колко важни за един бизнес са трафикът, разпознаваемостта на бранда, репутацията и позицията в резултатите. Придържайки се към тези приоритети, изграждаме индивидуална стратегия за всеки клиент, чрез която той да подобри своите показатели. Партнираме си с всички познати медийни групи, успешно подпомагаме развитието на стотици сайтове и смятаме, че усилията ни в Linkbuilding нишата си заслужават, когато виждаме добрите резултати на клиентите си.
Изграждането на качествен линк профил е дългосрочен процес и изисква постоянен анализ и проследяване на резултатите. Необходимо е да се обръща внимание на видовете получени връзки и да се ограничават некачествените (така наречените спам линкове).
Негативните SEO атаки представляват съзнателно насочване на нискокачествени и спам връзки към сайта на клиента с цел да навредят на неговото класиране в търсачките. Чрез различни инструменти следим постоянно броя на връзките, които получават клиентите ни. Когато се отрази наличието на по-голям от обичайния брой връзки за даден период, започваме анализирането им. След което некачествените донори се добавят в disavow файл, който се обновява в Google Search Console.
При подбора на медии и сайтове за публикуване на линкбилдинг статии ние се ръководим от няколко основни фактора. На първо място това са авторитетът и релевантността. Винаги избираме сайтове с висок Domain Rating (DR) и URL Rating (UR), които съответстват на бизнеса на клиента.
Например, за клиент в здравния сектор търсим сайтове и блогове, специализирани в здравеопазване и медицина, както и такива на обща тематика, но с висок месечен трафик с цел brand-awareness.
Оценяваме качеството на публикуваното съдържание в сайта и не на последно място – сайтовете с активна и ангажирана аудитория са с предимство. Винаги анализираме коментарите, споделянията в социалните медии и други форми на взаимодействие, за да оценим активността на потребителите.
За да анализираме линк профила и качеството на връзките, използваме инструментите Ahrefs, Similarweb и Serpstat. Чрез тях получаваме детайлна информация за входящите връзки и текущите показатели на линк профила. С тяхна помощ правим и подробни анализи на конкурентите.
Възможностите за персонализиране се базират на спецификата и целите на Вашия бизнес. В повечето случаи след направен анализ на конкурентите разбираме какви стратегии използват те и как да ги подобрим. Уникалното и релевантното за бизнеса Ви съдържание е още един от персонализираните подходи, който използваме. Благодарение на гост-блогинг стратегията успяваме да изберем подходящи сайтове за Вашите публикации с висок авторитет.
Първите резултати от натрупване на линкове обикновено се виждат в рамките на 3 до 6 месеца. Времето за постигане на резултати зависи от конкурентността на нишата - в силно конкурентни ниши е възможно да отнеме и повече време. Важно е да отбележим, че високото качество на връзките и постоянството в стратегията са ключови за по-бързите резултати.
Постоянният линкбилдинг гарантира, че линк профилът на сайта ще се разраства постепенно и по контролиран начин. Това е важно, тъй като рязкото увеличаване на броя връзки и лошото им качество може да доведе до наказания от страна на Google, който ги приема за спам. Планирането на публикациите, добре изготвената стратегия и честия мониторинг ще Ви гарантират добрите резултати, които ще допринесат за повече трафик, видимост и потенциални клиенти.
Многофункционална SEO платформа за анализ на онлайн конкуренти и собствен сайт, ежедневен мониторинг на позиции в търсенето, линкове и качество на контента в сайта.
С помощта на Serpstat могат да се събират ключови думи за нови страници или да се оптимизират старите, да се открият грешки, които влияят на класирането на сайта, с подробни препоръки за оправянето им, и да се направят куп други задачи от рутината на SEO-екипа.
Комплекс от SEO инструменти
Инструмент за анализ на външна линк маса, технически показатели на сайта, анкор лист.
Netpeak разработи редица скриптове за автоматизиране, ускоряване и подобрение на качеството на нашата работа:
семантичен сравнителен анализ на текстовете с тези на конкурента;
анализ на наситеността на ключовите думи в текста;
автоматизирана извадка от базата с медии, в които конкурентите имат публикации;
автоматизирана извадка от базата с медии спрямо редица критерии;
контрол на линкбилдинг стратегиите за грешки;
контрол на публикуваните статии.